اخبار بازی

فیل اسپنسر: هنوز نمی‌دانم بعد از Xbox Scorpio چه چیزی خواهد آمد

عملکرد مایکروسافت با کنسول Xbox One امسال بهتر از گذشته بود، اما هنوز راه‌هایی هستند که فیل اسپنسر با اطلاع از آن‌ها می‌تواند خود را به سونی و Playstation 4 نزدیک‌تر کند. این موفقیت اخیر مایکروسافت پس از بدست آوردن سکان هدایت بخش Xbox توسط فیل اسپنسر [Phil Spencer] و با تلاش تیمش در جهت رقابت با سونی، بدست آمده است. اسپنسر در تلاش است تا شرکت و محصولاتش را بیشتر برای مردم جذاب نشان دهد.

اسپنسر اخیراً به گفتگو با وب‌سایت Kotaku نشسته و در جریان آن توضیح داده که در برنامه‌ی بلند مدت آن‌ها عرضه‌ی سالیانه‌ی کنسول قرار ندارد و آن‌ها هنوز مطمئن نیستند که پس از Xbox Scorpio چه چیزی را وارد بازار خواهند کرد.

وی در این باره بیان داشت:" ما هیچ برنامه‌ی زمانی مشخصی برای فروش کنسول بعدی خود به شما پس از Xbox Scorpio نداریم، ما نگاه می‌کنیم [بررسی می‌کنیم] و می‌گوئیم، آیا ویژگی مهمی برای مشتری‌ها وجود دارد؟ ما به تلویزیون‌های 4K نگاه کردیم [بررسی کردیم] و دیدیم مردم خواهان 4K هستند. مردم می‌خواهند بازی‌هایشان را با بالاترین رزولوشن و بالاترین فریم ریت تجربه کنند – اما چه چیزی پس از آن خواهد بود؟ من هنوز نمی‌دانم! من نمی‌خواهم دلیلی به شما برای خرید سالیانه‌ی کنسول بدهم. در حقیقت، من واقعاً این [مهم] را نمی‌خواهم!."

کنسول Xbox Scorpio آخرین تلاش مایکروسافت برای جذب مشتریان بیشتر در این نسل خواهد بود اما این مورد باعث شده که عده‌ای فکر کنند مایکروسافت تصمیم گرفته هر سال یک کنسول عرضه کند؛ تصمیمی که برای بازیکنان گران تمام خواهد شد. اما صحبت‌های اسپنسر از نگرانی این افراد خواهد کاست و باید تا سال 2017 میلادی صبر کنیم و ببینیم مایکروسافت پس از عرضه‌ی Xbox Scorpio چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا