اخبار بازی

فیل اسپنسر: مایکروسافت به هیچ عنوان کنسول Xbox را فراموش نکرده است

زمانی که عرضه بازی «Quantum Break» در کنار Xbox One، برای PC نیز تایید شد، طرفداران Xbox از این بابت نگران بودند که ممکن است مایکروسافت Xbox را فراموش کرده باشد و توجه خود را بیشتر به سمت PC معطوف کرده است. طی مصاحبه‌ای که به تازگی با آقای فیل اسپنسر صورت گرفته است، او در این مورد اعلام کرد که به هیچ وجه این‌طور نیست. در ادامه با «بازی‌سنتر» همراه شوید.

«نگرانی اساسی و بزرگی که جدیدا طرفدارها دارند، این است که آیا ما دیگر تمرکزی بر روی Xbox One نداریم؟ آیا مایکروسافت کنسول را فراموش کرده و تنها توجه خود را به سمت ویندوز معطوف کرده است؟ باید بگویم که به هیچ وجه این گونه نیست. ما نسبت یه کنسول‌مان و آینده آن، بیشتر از هر زمان دیگری متعهد شده‌ایم.»  
از اسپنسر پرسیده شد که اگر مایکروسافت، بازخوردهای منفی هواداران نسبت به اعلام عرضه «Quantom Break» برای PC را می?‌دانست، چه می‌کرد؟ او در جواب گفت: «محال است که قبل از معرفی آن برای PC، در جریان چنین بازخوردایی می‌بود. این را نیز در نظر داشته باشید که همچنان شور و هیجان نسبت به این بازی برای Xbox One وجود دارد.»

مدیر بازاریابی Xbox، آقای Aaron Greenberg نیز تاکید کرد که عرضه «Quantum Break» برای ویندوز، بدین معنا نیست که مایکروسافت کنسول گیمینگ را به باد فراموشی سپرده است. «طرفداران و مردم باید بدانند که کنسول Xbox، به عنوان اولویت‌ اصلی و تعهد بزرگ‌مان محسوب می‌شود. از شما خواهش می‌کنم که عرضه Quantom Break برای ویندوز 10، باعث نشود که ذهنیت‌تان نسبت به اهمیت بازار کنسول و تعهد ما نسبت به نوآوری بر روی آن، بد شود.»
Greenberg گفت که مایکروسافت به ساخت انحصاری‌های بیشتر برای Xbox One، ادامه خواهد داد. «عرضه بازی‌هایی مانند Quantom Break برای PC، تلاشی برای رشد اکوسیستم گیمینگ است.» 

«از وقتی که مدیر قبلی ما در مایکروسافت برکنار شد، تعهدات و اشتیاق‌ ما در حال حاضر نسبت به بازار و تجارت کنسول‌مان به منظور دست یافتن به موفقیتی عظیم، به وجود آمد.» او اشاره کرد که بازی‌های انحصاری Xbox One، فروش چشم گیری در تعطیلات سال 2015 داشتند. 

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا