اخبار بازی

فیل اسپنسر: ساخت Alan Wake 2 به استودیوی Remedy بستگی دارد

بازی Alan Wake یکی از بهترین عناوین انحصاری کنسول نسل قبلی Xbox 360 است که نکته‌ی جالب توجه برای آن این است که تاکنون ادامه یا پیش درآمدی برای این بازی عرضه نشده. استودیوی Remedy با عرضه‌ی بازی Quantum Break به صورت انحصاری برای Xbox One امسال به میادین بازگشت و چند پروژه نیز در دست توسعه دارد که متاسفانه هیچ کدام از آن‌ها ادامه‌ی Alan Wake 2 نیست.

برخی تصور می‌کردند که عدم عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی Alan Wake به دلیل مسائل مالی و فرآیند طولانی مدت ساخت نسخه‌ی نخست آن است. اما اسپنسر با انتشار جزئیات جدیدی این موارد را کمی شفاف تر از گذشته کرده است. اخیراً وی با Stevivor گفتگویی داشته که در جریان آن در رابطه با پتانسیل ساخت Alan Wake 2 پرسیده شد که وی پاسخ داد:" چگونه می‌توانم مورد خواسته شده را پاسخ دهم؟ خُب. توسعه دهنده… توسعه دهنده باید بخواهد تا این بازی را بسازد."

این گفتگو با این پاسخ کوتاه به اتمام رسید و متاسفانه اسپنسر جزئیات بیشتری از آن نداد، با این حال پاسخ وی نشان می‌دهد که توسعه دهنده‌ی این بازی، استودیوی رمدی، در این مقطع به ساخت این بازی علاقه مند نیست. پیش از این رمدی اعلام کرده بود که آن‌ها پس از عرضه‌ی Alan Wake در سال 2010 میلادی بر روی دنباله‌ی آن کار کردند، اما طرح‌های اولیه آن‌ها را به مسیر متفاوتی کشاند که منجر به ساخت و توسعه‌ی Quantum Break شد.

عرضه‌ی Quantum Break باعث شد تا بازی Alan Wake از طریق قابلیت Backward Compatible برای Xbox One نیز در دسترس قرار گیرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا