اخبار بازی

فیل اسپنسر جهت افزایش فروش Xbox One در ژاپن، با توسعه دهندگان ژاپنی بیشتری ارتباط برقرار خواهد کرد

فروش Xbo One در مناطقی نظیر آمریکا، انگلستان و استرالیا خوب بوده [به خصوص در این سه ماه اخیر]، اما در ژاپن وضعیت فروش این کنسول بسیار فرق می‌کند. فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox مایکروسافت، اخیراً در رابطه با فروش کنسول مذکور در ژاپن و برنامه‌ی مایکروسافت برای تغییر دید بازیکنان این کشور [جهت خرید این کنسول] صحبت کرده است.

اسپنسر در رابطه با فروش ضعیف Xbox One در ژاپن بیان داشت:" متاسفانه فروش Xbox One در این کشور، به حدی که در ابتدا در نظر داشتیم نرسیده است، اما با توجه به انتشار کنسول Xbox One S در این کشور و همچنین همکاری بیشتر با توسعه دهندگان ژاپنی، ما امیدواریم تا این وضعیت تغییر کند و شاهد فروش خوب این کنسول در این منطقه در مقایسه با گذشته باشیم."

اما اسپنسر اعتقاد دارد که دلیل تفاوت عملکرد Xbox One در این منطقه در مقایسه با دیگر مناطق، بازی‌های انتشار یافته هستند چرا که آن‌ها به بازی‌هایی نظیر Persona 5 و Nioh [که هر دو انحصاری Playstation 4 هستند] علاقه مندند. " من فکر می‌کنم که این مورد بسته به بازی‌هاییست که برای هر کنسول عرضه می‌شود، من احساس می‌کنم که بازی‌هایی که در این کشور [برای کنسول Xbox One] عرضه می‌شوند بازی‌هایی نیستند که آن‌ها به آن علاقه مند باشند. بسیاری از بازیکنان ژاپنی مایلند تا به تجربه‌ی بازی‌هایی نظیر Persona 5 و Nioh بپردازند و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا رابطه‌ی نزدیک تری با توسعه دهندگان ژاپنی برقرار کنیم تا دوباره شاهد عرضه‌ی بازی‌هایی نظیر Blue Dragon و Lost Odyssey [که هر دو برای Xbox 360 عرضه شدند] باشیم. اگر ما بخواهیم تا برای عملکرد بهتر در بازار بازی‌های ویدئویی در ژاپن برنامه بریزیم باید به عرضه‌ی بازی‌هایی بپردازیم که بازیکنان ژاپنی واقعاً از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند."

مایکروسافت در حال حاضر نیز با برخی توسعه دهندگان ژاپنی همکاری داشته و به موجب آن شاهد بازی‌های ReCore و Scalebound [هنوز انتشار نیافته] بودیم. " تاکنون ما با برخی از توسعه دهندگان ژاپنی ارتباط برقرار کردیم و از آن‌ها خواستیم تا برای پلتفرم ما بازی بسازند؛ از جمله آقای Inafune Keiji برای ساخت بازی ReCore و آقای Kamiya Hideki و اعضای استودیوی Platinum Games برای توسعه‌ی بازی Scalebound. ما برنامه داریم تا با بسیاری از توسعه دهندگان ژاپنی صحبت کنیم تا بازی‌های خود را برای پلتفرم ما در این بازار عرضه کنند، ما از اینکه اعلام کردیم بازی Final Fantasy 15 برای Xbox One عرضه خواهد شد بسیار خوشحالیم و این یادآور این نکته است که ما در حال برقراری ارتباط بیشتر با توسعه دهندگان ژاپنی هستیم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا