اخبار بازی

فصل سوم The Walking Dead در ماه نوامبر منتشر خواهد شد

فصل سوم از بازی The Walking Dead بنا به اعلام Telltale Games سازنده بازی در نمایشگاه PAX، برای نخستین بار در ماه نوامبر به نمایش درخواهد آمد. فصل جدید چند سال بعد از فصل دوم را به نمایش خواهد گذاشت و داستان در ارتباط با شخصیت این سری یعنی Clementine  و کرکتر جدیدی به نام Javier است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در فصل جدید با شخصیت های کلمنتاین و خاویر میتوان به انجام بازی پرداخت، با وجود اتفافات متفاوت گذشته، آن ها برای محافظت کردن از کسانی که به آن ها علاقه دارند به مبارزه میپردازند. تهیه کننده اجرایی این بازی Kevin Boyle اعلام کرده است که " خاویر این معما را که کلمنتاین به چه کسی تبدیل شده است را حل خواهد کرد، از انجا که داستانش با او تقسیم میشود هردوی انها همچنان  بوسیله ی چیزهایی که بیشترین ارزش را بعد از سقوط جامعه برایشان دارند پیش میروند"

 

The Walking Dead:Season three

این بازی در کنار نسخه های دیجیتال به صورت دیسک نیز برای کنسول های PS4  و Xbox One به فروش خواهد رسید، اما شما همچنان به اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت، زیرا دیسک تنها شامل قسمت اول است و برای دستیابی به ادامه داستان نیاز به دانلود آن ها خواهید داشت.در حال حاضر تاریخ مشخصی برای انتشار قسمت اول از فصل جدید اعلام نشده است.

 

The Walking Dead: Season Three بر روی پلتفرم های PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC, Mac و Mobile در نوامبر امسال منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که فصل جدید از همان روشی که در فصل های قبل استفاده شده است بهره خواهد برد.

 

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا