اخبار بازی

فرانچایز Mirror’s Edge هنوز زنده است !

رئیس کمپانی EA Games ، جناب آقای Frank Gibeau گفته است که فرانچایز Mirror’s Edge هنوز نمرده است ! همچنین وی ادعا کرد که EA در آینده برنامه هایی را برای این سری تدارک دیده است.

در ماه فوریه نگرانی هایی مبنی بر اینکه سازنده ی بازی دیگر قصد ادامه ی ساخت این سری را ندارد نیز ، وجود داشت. همچنین سازندگان بازی گفتند که در آن زمان برنامه هایی برای ME داشتند و این سری را بسیار مهم می شمردند. نمی توان این گزارش مهم را انکار کرد ، اما همه ی اخبار نشان می دهد که سری Mirror’s Edge هنوز نمرده است.

همچنین CVG از Gibeau پرسید که هنوز امتیاز نشر این عنوان بدست EA می باشد ؟! او نیز در پاسخش گفت که هنوز هیچ چیز معلوم نیست و فعلا ما قصد داریم برنامه ریزی هایی را برای بازگرداندن این سری جذاب به دنیای بازی انجام دهیم. این تنها بخش کوچکی از فرایند های سازنده ی بازی برای این سری است.

تمام توضیحات سازنده ی بازی ، در حال می باشد که هنوز Mirro’s Edge 2 تایید نشده است. ما باید از نسخه ی اول بازی به نسخه ی دوم و فراتر از آن برویم. نسخه ی اول بازی از بیشتر لحاظ عالی عمل کرد ، اما اینبار سازندگان بازی نیاز به خلاقیت های بیشتری برای ساخت شماره ی دوم آن دارند.

هنوز هیچ تایید رسمی از ME 2 انجام نگرفته است و تنها باید منتظر ماند. اما احتمالا پس از عرضه ی عنوان Battlefield 3 ، اخبار نسبت به نسخه ی بعدی ME بیشتر گردد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا