اخبار بازی

فایل‌های ذخیره Deus Ex: Mankind Divided را نگه دارید!

در حالی که تصمیمات شما در «Deus Ex: Human Revolution» تاثیری در نسخه آتی یعنی «Mankind Divided» نخواهد داشت، توسعه‌دهنده توصیه کرده است که این‌بار فایل‌های ذخیره (سیو) خود را نگه دارید. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

در هر حال، تصمیمات شما در نسخه نسل هفتمی Deus Ex بر Mankind Divided (MD) تاثیر ندارد، اما به نظر می‌رسد این‌بار تصمیمات و عواقب آن‌ها در شماره احتمالی آینده اثر گذار خواهند بود. تهیه‌کننده بازی، آقای «Olivier Proulx» در مصاحبه با Finder اذعان داشت که عدم اجرایی شدن تاثیر تصمیمات نسخه نسل قبلی بر MD، نبود تکنولوژی لازم است. وی در ادامه گفت:

 

«در برخورد با MD، ما نمی‌دانیم که آیا واقعا نسخه جدیدتری در سری Deus Ex وجود خواهد داشت یا خیر. اما چگونگی تصمیمات شما در انتخاب‌های بازی و پیامد آن‌ها را دنبال خواهیم کرد. زمانی که شما بازی را به اتمام برسانید، ما فایل‌های ذخیره شما با تمام آنچه که انجام داده‌اید را مد نظر قرار خواهیم داد و این موضوع به ما حق انتخاب در آینده را می‌دهد. اگر ما به اندازه کافی خوش شانس باشیم و بتوانیم نسخه‌ای جدید در سری را توسعه دهیم، می‌توانیم از این فایل‌های ذخیره به عنوان زیر بنا استفاده کرده و شما را تشویق کنیم تا آنچه که در گذشته از خود به جای گذاشته‌اید را ادامه دهید. بنابراین باید دریافته باشید که ما رویکرد خود نسبت به آینده را تغییر داده‌ایم.»

 

با این تفاسیر هیچ ادامه‌ای برای MD تایید نشده است اما ترجیحا فایل‌های ذخیره خود را حفظ کنید زیرا نسخه‌ای جدید در آینده سری چندان هم دور از ذهن نیست.

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا