اخبار بازی

عنوان Rainbow Six Siege را این آخر هفته به صورت رایگان بر روی Xbox One بازی کنید

2 آگوست آپدیت بزرگ «Rainbow Six Siege» منتشر می‌شود و در عین حال فرصت خوبی نصیب دارندگان ایکس‌باکس وان شده است چرا که می‌توانند بازی اصلی را به صورت کاملا رایگان آخر این هفته بازی کنند. چندی پیش «مایکروسافت» به صورت رسمی تایید کرد که Siege برای کاربران ایکس‌باکس لایو بر روی Xbox One از پنجشنبه تا یکشنبه رایگان خواهد بود.

 

از 9 صبح فردا می‌توانید بازی را دانلود و این شوتر اول شخص را به طور کاملا رایگان تجربه کنید. همینطور نسخه کامل بازی هم جر تخفیفات این ماه قرار دارد، بنابراین اگر بعد از انجام بازی از آن لذت بردید می‌توانید از فرصت استفاده کنید و به ادامه بازی بپردازید.

 

اکسپنشن بعدی بازی «Skull Rain» نام دارد که در دومین روز ماه آگوست عرضه خواهد شد. نقشه جدید از همان ابتدا در دسترس همه بازیکنان قرار خواهد داشت اما اپراتور های جدید به مدت یک هفته در انحصار افرادی است که سیزن‌پس بازی خریداری کرده‌اند و بعد از این مدت برای بقیه بازیکنان قابل دریاقت هستند. این اکسپنشن در آخر هفته به صورت رسمی در فصل دوم مسابقات «Xbox Pro League» معرفی خواهد شد.

 

ماه گذشته، یوبی‌سافت یک نسخه 15 دلاری با نام «Starter Edition» برای پلتفورم PC منتشر کرد. این نسخه شامل همه مدها ، نقشه‌ها و اسلحه‌های اصلی بازی است اما بعضی اپراتور‌ها در این نسخه مخصوص وجود ندارند و دیرتر در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.. این نسخه فقط تا 19 جولای قابل خریداری بود.

 

اگر به Siege علاقه‌مندید و می‌خواهید درباره ویژگی‌های بازی بیشتر بدانید، می‌توانید نقد و بررسی بازی را از سوی بازی‌سنتر بخوانید که ما به بازی نمره 8 از 10 را داده‌ایم. مهدی اسلامی در بخش آخر نقد عنوان می‌کند: " R6S هم چون نگینی سرخ رنگ در میان جواهراتی سفید، بسیار متمایز است که هر چند جواهرات سپید هم دارای ارزش خاص خود هستند اما تفاوت رنگ نگین سرخ آن را به شدت متفاوت می‌کند . عنوانی شوتر اما نه در سبک بازی‌هایی مانند Halo یا CoD که بتوان یک نفره تیم را به پیروزی رساند بلکه شوتری با محوریت تیم و کار تیمی که با توسل به آن می‌توان به سادگی پیروز شد و از بازی لذت برد. در زمانی که عناوین بیشتر حول کشتن و عکس العمل سریع ساخته می‌شوند در R6S حرف اول را داشتن اطلاعات دشمن و استراتژی حمله می‌زند و کشتن در درجه دوم اهمیت است و بر پایه همین موضوع است که می‌توانیم حتی بدون کشتن یک نفر، برترین بازیکن میدان شویم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا