اخبار بازی

عنوان LEGO Marvel Super Heroes معرفی شد

یک عنوان دیگر از سری بازی های LEGO  با نام LEGO Marvel Super Heroes توسط  Warner Bros و استودیوی  TT Games  معرفی شد و قرار است که برای 3DS, DS, PC, PS3, Vita, Wii U و Xbox 360 عرضه گردد.


علاوه بر این همان طور که در تصویر زیر مشخص است، تصویر این بازی بر روی جلد شماره آینده مجله Game Informer قرار خواهد گرفت.

 src=https://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/warner-bros/legomarvel/gami_238_cover_front.jpg style=
LEGO Marvel Super Heroes  یک داستان مبتکرانه و مستقل خواهد داشت که طی آن Nick Fury  شخصیت هایی همچون  Iron Man، the Hulk، Thor، Spider-Man، و Wolverine را فرا می خواند تا زمین را از دست افراد شروری همچون  Loki  و Galactus نجات دهند.


Tom Stone مدیر عامل بخش انتشارات TT Games در اینباره گفت:
" ما از این که توانستیم در LEGO Marvel Super Heroes  تعداد بیشماری از شخصیت های کلاسیک Marvel را برای کمی شوخی و یک گیم پلی خانواده پسند، به دنیای LEGO بیاوریم، واقعا هیجان زده هستیم. در این عنوان بازیکنان بایستی برای پیروزی در مبارزه نهایی، به اکتشاف در مکان های مختلف شهر LEGO New York بپردازند و همچنین برای ماجراجویی های بیشتر به مکان هایی فراتر از کره زمین در جاهای نمادین دنیای Marvel سفر کنند."


در LEGO Marvel Super Heroes بازیکنان می توانند بیش از 100 شخصیت قابل بازی همچون Spider-Man, Iron Man, Wolverine, Captain America, the Hulk،Thor, Black Widow, Hawkeye, Deadpool, Loki and Galactus را آزاد نمایند.


به نظر می رسد  کمپانی Warner بازار بازی های ابرقهرمان محور را تحت سلطه خودش در آورده است. چرا که این  کمپانی قبلا هم حق امتیاز شرکت DC Comics را  تصاحب کرده بود و اکنون نیز در حال استفاده از شخصیت های Marvel در این عنوان می باشد.


این بازی با خود ویژگی هایی همچون قابلیت های اختصاصی و متنوع شخصیت ها، بخش های مبارزات با دوستان، صحنه های نبرد، حل معما ها و … را به همراه خواهد داشت.

این بازی هم زمان با  عرضه مجموعه اسباب بازی های LEGO Marvel Super Heroes، منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا