اخبار بازی

عنوان Destiny: Rise of Iron بیشتر از نسخه‌ی اصلی Destiny درآمد داشته است

بازی Destiny: Rise of Iron عرضه‌ی بهتری از نسخه‌ی اصلی این سری داشته است. بر طبق گزارش شرکت تحقیقاتی Superdata، بازی Destiny: Rise of Iron در ماه سپتامبر میلادی موفق به کسب درآمد 59.1 دلاری از طریق فروش دیجیتالی شده است. این مقدار رقم بالا با توجه به محاسبه نشدن فروش فیزیکی Destiny: The Collection رقم قابل توجهی‌ست.

اما این موضوع وقتی جالب تر می‌شود که فروش این نسخه را با بازی اصلی Destiny مقایسه کنیم؛ بر طبق گزارش‌های منتشر شده در جریان دادگاه که سال گذشته منتشر شد، درآمد هر دو نسخه‌ی فیزیکی و دیجیتالی بازی Destiny در زمان عرضه‌اش در ماه سپتامبر 2014 میلادی 47.5 میلیون دلار اعلام شده است.

بنابراین، قیمت پائین‌ Destiny: Rise of Iron موجب کسب درآمد بیشتر در مقایسه با قیمت کامل نسخه‌ی اصلی این سری بازی شده است.

این مورد به نوبه‌ی خود نشان دهنده‌ی این است که نصب و اجرای نسخه‌ی اصلی بازی Destiny در ماه سپتامبر میلادی نسبت‌ به سال‌های گذشته‌ی آن افزایش یافته این مهم به دلیل ارائه‌ی بسته‌های گسترش دهنده‌ی مناسب برای این بازی‌ست چراکه معمولاً ماه نخست عرضه‌ی یک بازی جدید دارای بیشترین تعداد نصب یک بازی محسوب می‌گردد.

در جایگاه مقایسه، درآمد دیجیتالی بازی Destiny در ماه آگوست 2016 میلادی تنها 7.2 میلیون دلار بوده است. که احتمالاً شامل خرید و فروش نسخه‌ی دیجیتالی بازی، خرید بسته‌های الحاقی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن می‌شود. Superdata گزارش داده که درآمد اصلی بازی Destiny از طریق خرید و فروش محتوای جدید بدست می‌آید.

Superdata اعلام کرده که بازی Destiny رتبه‌ی نخست پردرآمدترین بازی دیجیتالی را در کنسول‌ها دارد و همچنین 80 درصد درآمد بازی Call of Duty: Black Ops 3 از ماه آوریل میلادی توسط محتوای افزوده شده به آن حاصل شده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا