اخبار بازی

عنوان Dead Rising 4 به صورت رسمی معرفی شد

پس از چندین بار درز اطلاعات پیرامون «Dead Rising 4» بالاخره این عنوان به صورت رسمی در کنفرانس خبری شرکت «مایکروسافت» در E3، برای عرضه بر روی پلتفرم‌های Xbox One و رایانه‌های شخصی معرفی شد.

 

در ادامه می‌توانید جزییاتی از این عنوان را مطالعه کنید.

 

۱۶ سال پس از وقایع نسخه اول بازی، بار دیگر «فرانک» به شهر «Willamette» در ایالت «کولورادو» بازگشته است. شیوع یک بیماری مرموز باعث شده تا فروشگاه «Willamette Memorial Megaplex» و شهر همسایه‌اش توسط شکارچیانی کشنده تسخیر شود…. و «فرانک» به زودی می‌فهمد که مردگان، مرده باقی نخواهند ماند.

 

در حالی که «فرانک» به دنبال پیدا کردن حقیقت پشت این شیوع بیماری است، او با دشمنان مرده جدیدی از جمله «Fresh»، قربانی‌های جدیدی که در جلوی چشمان او به زامبی تبدیل شده و خشونت و سرعت بالایی از خود نشان می‌دهند، روبرو خواهد شد. وی همچنین باید با نوع دیگری از دشمنان به نام «Evo» نیز دست و پنجه نرم کند، دشمنانی که از توانایی جابجایی و قدرت فیزیکی بالایی برخوردار بوده و به مانند حیوانات درنده رفتار می‌کنند.

 

علاوه بر این موارد، تعدادی از بخش‌های مورد علاقه هواداران سری «دد رازینگ» در این نسخه بازگشته‌اند، از جمله قابلیت ترکیب ۱۰۰ها سلاح و وسیله نقلیه با یکدیگر برای ساخت سلاح‌های قابل باور و حتی بعضا دیوانه کننده. «فرانک» همچنین به لباس‌های کاملا جدید «EXO» دسترسی پیدا خواهد کرد، که در کنار قدرت فیزیکی و گلوله‌های بسیار قوی، به او اجازه می‌دهند تا وسایل حاضر در دنیای بازی را از جا در آورده و به عنوان سلاح استفاده کند. از لوله‌های غول‌آسا گرفته تا پارکومتر، دنیای بازی پر از وسایل زامبی کشی است.

 

«دد رایزینگ ۴» همچنین نگاهی جدید به بخش آنلاین و چند نفره خواهد داشت. در این بخش به شما اجازه داده خواهد شد تا به صورت ۴ نفره با دوستان خود ماموریت‌ها را به اتمام رسانده و دنیای زامبی زده شده « Willamette Memorial Megaplex» را فتح کنید. یا اینکه می‌توانید از قابلیت «Quick Match» استفاده کرده و سریعا به بازی یکی از بازیکنان در سراسر دنیا بپیوندید.

 

«دد رازینگ ۴» قرار است پاییز امسال برای کنسول ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا