اخبار بازی

عنوان کنسل شده BioWare یک نقش آفرینی مدرن بود

بنا بر صحبت های آقای Trent Oster، کارمند سابق شرکت Bioware، این شرکت در سال 2009 در حال ساخت یک بازی نقش آفرینی با فضای مدرن و جاسوسی بود که توسط EA کنسل شد.

وی در مصاحبه با Eurogamer گفت که پروژه مذکور، که تحت نام Agent (که هیچ ارتباطی با بازی شرکت Take Two ندارد) در حال ساخت بود، نتوانست از مسائل و مشکلات مالی جان سالم به در برد و کنسل شد:

"هدف ما ساخت چیزی همانند Golden Eye بود، با این تفاوت که جیمز باندی که ما در فکر ساختن اش بودیم، فقط یک اسلحه ی متحرک نبود که به مردم در سراسر دنیا شلیک می کرد. او یک فرد آشنا به هنر های رزمی و یک مامور مخفی بود. ما می خواستیم او ترکیبی مرگبار از از جیمز باند و جیسون بورن باشد"

وی افزود:

"ما می خواستیم مرز های سینمایی را به جلو حرکت دهیم و لحظات دراماتیک و خشن داشته باشیم. وقتی به هدفمان فکر می کنم، سکانسی از دومین فیلم بورن را به یاد می آورم که در آن، جیسون بورن با یک کتاب فردی را خفه کرد. ما می خواستیم همچین چیزی داشته باشیم."

Oster در مورد کنسل شدن بازی گفت: " EA از ابتدا به ایده های بازی اعتقاد نداشت، مهم نیست چقدر تلاش کنید، اگر کمپانی ناشر از بازی حمایت نکند، بازی ساخته نخواهد شد."
 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا