اخبار بازی

عنوان جدید Remedy در راه است

خبر خوب برای طرفداران Alan Wake این است که می توانند این عنوان را با 75 درصد تخفیف  و تنها با 8,99€  از Steam تهیه نمایند و به وسیله آن گیمر های PC می توانند عناوین Alan Wake، Alan Wake: American Nightmar، و آیتم های اضافی Alan Wake Collector’s Edition را باهم داشته باشند. ولی صبر کنید این تمام ماجرا نیست احتمالا در سال 2013 ما شاهد رونمایی از Alan Wake 2 خواهیم بود، حداقل امیدواریم که این طور باشد.


در پیج رسمی فیس بوک Alan Wake ،  شرکت Remedy اعلام کرده است که به زودی خبر بزرگی راجب پروژه ای که در این مدت مشغول به ساختش بوده اند را اعلام خواهد کرد.
نکته جالبی که Remedy به آن اشاره می کند این است که آنها در حال کار بر روی " نسخه ای جدید از یک عنوان هستند " .


علاوه بر این آقای Sam Lake نویسنده عناوین Alan Wake و  Max Payne  هم اعلام کرد که Remedy امسال از عنوانی که در این مدت در حال ساختش بوده رونمایی خواهد کرد.

 src=https://img4up.com/up2/52717741983867535655.jpg /><br/> البته در سال پیش هم  Sam Lake به اذیت کردن هواداران پرداخته بود. در ماه ژوئن بود که وی در بلاگی اقدام به انتشار تصاویر و شخصیت هایی کرده بود که شباهت زیادی به عنوان Alan Wake داشتند.<br/> با این که هیچ چیز بدرد بخوری از این بلاگ  نمی شد بدست آورد اما به نظر می رسد که سازندگان راه خوبی را برای بازاریابی و تشنه تر کردن هرچه بیشتر هواداران برای ادامه عنوان Alan Wake پیدا کرده اند !</p><p><a class=om-news-src href=http://www.dsogaming.com/news/remedy-hints-at-incoming-news-possibly-about-alan-wake-2/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=حامد قبادیان1391-10-13

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا