اخبار بازی

عنوان جدید BioWare المان‌های از بازی Destiny دارد

طبق گزارش‌های منتشرشده، پروژه بعدی خالقان سری بازی‌های Mass Effect، دارای نام رمزی Dylan خواهد بود و طبق اطلاعات منتشرشده این بازی دارای المان‌های دیگری از عناوین معروف در سبک MMO مانند، Destiny و The Division را خواهد داشت.

شعبه ادمنتون BioWare، سازندگان سه‌گانه Mass Effect، در حال کار بر روی بازی جدیدی از چهار سال پیش تا به الآن هستند. اولین بار در E3 2014 اطلاعت مبهمی از این عنوان منتشر شد.

طبق گزارش‌هایی که به‌تازگی منتشرشده است، این پروژه قرار است در E3 2017 به‌طور رسمی معرفی شود و ممکن است بزرگ‌تر از آن چیزی باشد که همگان پیش‌بینی می‌کنند. این اطلاعات توسط شخصی به اسم Liam Robertson بانام مستعار Unseen64 در پادکست خودش در وب‌سایت patreon منتشر کرد. لازم به ذکر است که این شخص در پادکست دیگری اعلام کرد، BioWare Austin در حال کار بر روی بازسازی عنوان Star Wars: Knights of the Old Republic است.

طبق گزارش‌های Liam Robertson، بازی در دست‌ساخت BioWare ادمنتون بانام رمزی Dylan خواهد بود و ممکن است این اسم نام اصلی بازی باشد و این اسم نام شخصیت اصلی بازی خواهد بود.

آقای Liam Robertson می‌گوید:

«از آن چیزی که من متوجه شدم، تم اصلی پروژه Dylan علمی تخیلی خواهد بود. المان‌های شبیه بازی MMO را دارد و قرار است از عناصر موفقیت‌آمیز بازی The Division و Destiny در آن استفاده شود. من اطلاعات دیگری از این بازی به دست نیاوردم، ولی تنها جیزی که می‌توانم بگویم این است این بزرگ‌ترین پروژه در حال حاضر است شاید بزرگ‌ترین پروژه‌ای است که استودیوی بایوور بر روی آن کارکرده است، حتی بزرگ‌تر از عنوان Mass Effect Andromeda و این بازی دارای مود co-op نیز خواهد بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا