اخبار بازی

عنوان جدید سری Battlefield رونمایی شد: Battlefield Play4Free

چند روز پیش خبری مبنی بر رونمایی عنوانی جدید از سری Battlefield در سایت های خبری منتشر شد ، امروز مشخص شد که این بازی همانند Battlfield: Heroes یک عنوان رایگان دیگر از سری Battlefield میباشد که قرار است در سال 2011 برای PC منتشر شود.
همانند سایر بازی های این سبک ، هزینه ها و درآمد بازی بروش Micro-payment تامین خواهد شد.
این عنوان یک شوتر اول شخص با مشخصه های اصلی سری Battlefield (مثل هدایت وسایل نقلیه و جنگی) ، گیم پلی Sandbox و حالت 32 نفره آنلاین بسیار قوی میباشد.
وبسایت و تریلری از بازی نیز امروز به نمایش در آمد. هم اکنون ثبت نام برای شرکت در نسخه Betaـی بازی که قرار است از پایان این ماه شروع به کار کند ، از طریق مراجعه به سایت بازی امکان پذیر است.
آخرین عنوان رایگان از سری Battlefield Heroes ، Battlefield بود که در سال 2009 عرضه شد.
آقای James Salt ، تهیه کنند ارشد بازی گفت:"ما با عرضه Battlefield Heroes در سال 2009 زمینه جدیدی در سبک شوتر بوجود آوردیم ، یک بازی با 6 میلیون کاربر ثبت شده در سطح جهان. اکنون ما آن شوتر Arcade را با یک هسته قوی تکمیل خواهیم نمود ، تجربه انجام یک شوتر واقع گرا از سری Battlefield که طرفداران مصرانه خواهان آن هستند.
"Battlefield Play4Free برای طرفداران سرسخت سبک شوتر ساخته شده که بدنبال یک بازی بازی اعلا و با کیفیت- اما رایگان -میباشند که براحتی میتواند با عناوین برتر کنسولی رقابت کند.
BF: P4F یک ترکیب منحصر به فرد از Battlefield 2 و Bad Company 2 با بهره گیری از نقشه های محبوب و پرطرفدار BF2 و کلاس های آشنا و اسلحه های قدرتمند BFBC2 خواهد بوجود آورد.
این بازی همچنین پیوندی بین خودش ، BF: Heroes و Battlefield 3 ایجاد خواهد کرد.
تاریخ عرضه بازی بهار 2011 اعلام شده.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا