اخبار بازی

عنوان جدید در دست ساخت سازندگان Journey وارد مرحله جدیدی از توسعه شد

سازندگان بازی Journey توانستند کمک های مالی و بودجه ای به رقم 7 میلیون دلار از یک شرکت سهام گذاری خصوصی چینی و چند شرکت دیگر برای توسعه عنوان بعدی خود تهیه نمایند.

Sunni Pavlovic مدیر استودیو امروز رسما این خبر را اعلام کرد. طبق گفته های Pavlovic این استودیوی مستقل، به دنبال این است که وظیفه انتشار عناوین و بازاریابی آن را خود بر عهده بگیرد. سه عنوانی که تا بحال این استودیو ساخته، تمامی آنها انحصاری PlayStation هستند و Sony خود وظیفه انتشار آنها را بر عهده داشت.

این سرمایه گذاری به این استودیو این اجازه را خواهد داد تا بتوانند "میزان تلاش های خود جهت توسعه" بازی را به مراتب بر روی پروژه های بعدی افزایش دهند. عنوان معرفی نشده ای که بسیار در حال و هوای سه بازی قبلی آنها Flow, Flower, Journey خواهد بود.

 "از زمانی که تیم ما ساخت بازی Journey را به پایان رساندند، در تلاش برای این بودند تا بتوانند بازی را خلق نمایند که تمامی سنین و مخاطبین آن را تجربه کرده و لذت ببرند. بازی که محتوای اصلی آن پیرامون روابط بین انسان ها در هر سن و مقطعی باشد. ما اشتیاق بسیاری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتری با همگان داریم، ولی خُب باید از روند ساخت و توسعه بازی زمان بیشتری گذشته باشد. تا آن زمان، از اینکه ما را حمایت نموده و صبر و شکیبایی پیشه کرده اید، بسیار سپاسگذاریم."

اینطور که معلوم است، پروژه جدید آنها برای تمامی پلتفرم ها عرضه خواهد شد. البته همانطور که گفته شد، هنوز زود است که اطلاعاتی در این رابطه منتشر شود، زیرا این عنوان هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا