اخبار بازی

عنوان بعدی استودیوی Remedy برای تمام پلتفرم‌ها عرضه می‌شود.

استودیوی محبوب و معروف Remedy Entertainment امروز اعلام کرد پروژه بعدی این شرکت که در ساخت است دارای نام رمزی P7 خواهد بود و قرار است برخلاف عناوین قبلی این استودیو (عنوان Quantum Break فقط برای رایانه شخصی و ایکس باکس وان منتشر شد.) برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شود. طبق اطلاعات دیگری که این استودیو امروز منتشر کرده است، کار پورت موتور بازی‌سازی قدرتمند Northlight برای پلتفرم PS4 به اتمام رسیده است.

هنوز اطلاعات زیادی از پروژه P7 منتشرنشده است، اما استودیوی Remedy در ماه سپتامبر 2016 اعلام کرد که ممکن است در پروژه بعدی‌شان از المان‌های بخش مالتی پلیر در آن استفاده شود ولی تمرکز اصلی استودیو بر روی بخش داستان بازی خواهد بود.

در ماه آگوست سال 2016، استودیوی Remedy اعلام کرده که به همراهی استودیوی کره‌ای Smilegate در حال کار بر روی بخش کمپین عنوان CrossFire 2 است و همچنین اشاره کرد که در حال کار بر روی پروژه دیگری نیز هست که به نظر می‌رسد پروژه موردنظر همین عنوان P7 باشد.

آقای Tero Virtala رئیس استودیوی رمدی به‌تازگی بیانه‌ای منتشر کرد:

«بیش از 20 سال که در صنعت بازی‌سازی بودیم و توانستم خود را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین استودیوهای مستقل در دنیا به همه ثابت کنیم. اعضای هیئت‌مدیره جدید تصمیم دارند باتجربه‌های که قبلاً در صنعت بازی‌سازی به دست آوردیم زین پس تصمیم‌های مهم‌تری اتخاذ کنید تا عناوین موفقیت‌آمیزتری را وارد بازار کنیم.»

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا