اخبار بازی

عنوان استراتژی Grand Ages: Medieval برای عرضه در سال 2015 معرفی شد

Kalypso Media از عنوان Grand Ages: Medieval به همراه یک تریلر و وعده اطلاعات بیشتر در Gamescom، رونمایی کرد. Grand Ages: Medieval توسط Gaming Mind Studios در دست ساخت است و در سال 2015 برای PC عرضه خواهد شد.
 

"در نقشه ای که از اسکاندیناوی و آفریقای شمالی، تا پرتغال، قفقاز و خاورمیانه ادامه دارد، به نبرد و کشورگشایی بپردازید."
 

Grand Ages: Medieval در نمایشگاه Gamescom 2014 و پشت درهای بسته به نمایش گذاشته شده است.

این عنوان که دنباله‌ای بر Grand Ages: Rome است که در سال 2009 عرضه شد، این بار در سال 1050 پس از میلاد و یکی از دوره های زمانی قرون وسطی (High Middle Ages) به وقوع می‌پیوندد و اروپا را در مساحتی بیش از 300 کیلومتر مربع به نمایش خواهد گذاشت. در این دوره، اروپا تغییرات شگرفی به خود دیده و با معضل افزایش سریع جمعیت مواجه است. گیم‌پلی بازی به نظر مشابه آنچه که در نسخه قبلی دیده‌ایم می‌رسد. بدین صورت که شما قادر به تاسیس شهر، گردآوری لشکر، برپایی مسیرهای تجاری و انجام تحقیقات، همگی در قالب یک عنوان استراتژی real-time خواهید بود.
 

 

"مرزهای جدیدی در حال اکتشاف هستند و شما به عنوان سردسته اجتماعی کوچک، وظیفه رهبری مردم خود را از آغاز کار و به عنوان یک جامعه کوچک، تا رسیدن به جوامع پیشرفته‌تر و پس از گذشت سالیان دراز، تبدیل شدن به یک امپراطوری قدرتمند، بر عهده خواهید داشت."

دیگر ویژگی‌های کلیدی بازی:

  • امکان تولید و خرید و فروش 20 نوع کالای متفاوت برای رفع نیازهای مردم و سربازان؛ من‌جمله زغال سنگ، میوه و ظروف سفالی.
  • مواجه شدن با بلایای طبیعی ویران‌کننده، همانند طوفان، آتش‌سوزی، فوران مواد مذاب، خشک‌سالی، زمین‌لرزه و یا حتی طاعون.

IGN طبق رسم هر ساله، قرار است سری به نمایشگاه Gamescom، واقع در شهر Cologne زده و احتمالا اطلاعات بیشتری در مورد این عنوان به اشتراک بگذارد. از اطلاعات قابل توجه که IGN بدست آورده، می‌توان به وجود یک بخش مولتی‌پلیر با قابلیت پشتیبانی تا 8 نفر، اشاره کرد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا