اخبار بازی

علاقه Ubisoft به در دست گرفتن برخی از IP های THQ

بر طبق سخنانی از جانب مدیر عامل کمپانی Ubisoft، آقای Yves Guillemot، وی از علاقه این کمپانی برای در دست گرفتن برخی از IP های کمپانی THQ سخن گفت.

 

آقای Guillemot در مصاحبه ای با سایت stumbleupon و ضمن ابراز تاسف در رابطه با وضعیتی که کمپانی THQ در حال حاضر با آن روبرو است، اذعان داشت که این گونه مسائل، طبیعت صنعت بازی است.

 

وی اظهار داشت: " مشکلاتی که برای کمپانی THQ به وجود آمد زمانی اتفاق خواهد افتاد که ما تحولی در پیش رو داشته باشیم. بعضی ها می‌توانند از سد چنین مشکلاتی بگذرند و بعضی ها ترجیح می‌دهند که جهت و راه خود را عوض کنند. این مشکلات برای کمپانی هایی چون Atari و Midway اتفاق افتاد و هم چنین نسل قبل شاهد چنین مواردی بودیم. این چیزی است که برای این صنعت اتفاق میوفتد و این چیزی است که سرنوشت این صنعت را رقم خواهد زد."

 

آقای Guillemot هم چنین از علاقه کمپانی Ubisoft برای گفتگو با کمپانی THQ و در دست گرفتن برخی از IP های این کمپانی سخن گفت. اما وی از گفتن این که این کمپانی به کدام IP علاقه بیشتری دارد، امتناع کرد.

 

" آن ها عناوین خوبی دارند. ما همیشه به عناوین خوب علاقه داشته ایم. مطمئنا این چیزی است که ما در نظر گرفته ایم اما نمی‎توانم اطلاعات بیشتری را فاش کنم."

 

هفته گذشته، کمپانی THQ گزارشی از ضرر 21 میلیون دلاری خود داد و در همین راستا تاریخ عرضه برخی از عناوین این کمپانی همانند South Park: The Stick of Truth، Company of Heroes 2 و Metro: Last Light به عقب سوق داده شد. روز بعد این کمپانی خبر از کاهش 46 درصدی سهام خود داد و در همین راستا این کمپانی فردی را برای یافتن بهترین راه های استراتژیک و اقتصادی به استخدام خود درآورد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا