اخبار بازی

علاقه Platinum Games به ساخت یک spin-off دیگر از بازی Metal Gear Rising

عنوان Metal Gear Rising: Revengeance در 22 فوریه سال آینده در سرتاسر اروپا منتشر خواهد شد اما استودیو سازنده این عنوان، Platinum Games، امیدوار است یک Spin-Off دیگر از داستان شخصیت Raiden در دستور کار باشد.

 

ضمن گفتگو با Siliconera، تهیه کننده اجرای Kojima Productions، آقای Yuki Korekado و کارگردان Platinum Games، آقای Atsushi Inaba از پتانسیل این عنوان برای خلق داستانی دیگر بر اساس شخصیت Raiden گفتند که آقای Inaba اظهار داشت که مشتاق همکاری Platinum Games در این زمینه است.

 

آقای Korekado اذعان داشت: " در Metal Gear Rising: Revengeance، ما شخصیت Raiden را خواهیم داشت که به مرور رشد خواهد کرد و به یک فرد کامل تبدیل خواهد شد. فراتر از آن در دنیای Metal Gear، شخصیت ها و داستان های زیادی نهفته است. در آن، ما توانستیم ارزش حقیقی این دنیا را نشان دهیم و آن را گسترش دهیم. ما توانستیم ثابت کنیم که شاخه های زیادی وجود دارد که می‌توان داستان های عمیق تری را در این دنیا به تصویر کشید."

 

در همین راستا، آقای Inaba افزود: " من واقعا فکر می‌کنم که قادر بوده ام که Raiden را ببینم که به طور مستقل رشد کرده و تبدیل به یک فرد بزرگ شده است. بودن در جزیی از آن یک افتخار بود. در آینده، اگر Kojima Productions احساس کند که یک بازی دیگر بر مبنای شخصیت Raiden در دستور کار است، من واقعا مشتاق هستم که در آن شرکت داشته باشم."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا