اخبار بازی

عرضه Resident Evil: Revelations برای کنسول ها؟

آیا سال گذشته به اندازه کافی بازی هایی بر اساس زامبی ها نداشته اید؟ آیا عناوینی همچون Operation Raccoon City، Resident Evil 6 و The Walking Dead سبب عطش بیشتر شما برای تجربه عناوین بیشتری در این سبک شده است؟ بر طبق لیستی که به نظر می‌رسد زودتر از موعد بر ملا شده باشد، به نظر می‌رسد این موجودات معروف به سمت شما در حرکت هستند.

 

بر طبق این لیست، به نظر می‌رسد که کمپانی کپکام خود را برای پورت کردن این عنوان – که تنها برای کنسول دستی 3DS منتشر شده است – بر روی کنسول ها آماده می‌کند.

 

این لیست از جانب Korean Ratings Board منتشر شده است که در آن به عرضه این عنوان بر روی کنسول های Xbox 360 و PS3 اشاره دارد.

 

Revelations در زمان عرضه خود در ژانویه 2012 با نقدهایی مثبت روبرو شد. در حالی که دیگر عناوین این سری هم چون Operation Raccoon City و Resident Evil 6 با نقدها و بازخوردهایی منفی روبرو شدند، Revelations می‌تواند عنوان جالب ترین بازی در این سری معروف در سال 2012 را به خود اختصاص دهد.

 

زمزمه هایی مبنی بر ساخت هفتمین شماره در این سری به گوش می‌رسد اما هنوز خبر رسمی در این رابطه در دست نیست. پس به نظر منطقی می‌آید که کمپانی Capcom با یک پورت مستقیم، این سری را زنده نگه دارد.

 

این کمپانی هنوز اعلامیه ای رسمی در این مورد منتشر نکرده است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا