اخبار بازی

عرضه Project Cars برای سومین بار به تاخیر افتاد

استودیو «Slightly Mad» سازنده عنوان «Project Cars» امروز تایید کرد، عرضه این عنوان تا ماه May به تاخیر افتاده است. برای خواندن ادامه خبر با بازی سنتر همراه شوید.

به گزارش استودیو «Slightly Mad»، مراحل ساخت عنوان «پراجکت کارز» تا 99.9% کامل شده‌است و تیم ساخت بازی در حال بر طرف کردن مشکلات و باگ‌های بازی هستند.
Ian Bell رییس استودیو «Slightly Mad» در خصوص تاخیر بازی در بیانیه‌ای گفت: « ما کاملا به صورت اختصاصی تصمیم گرفته‌ایم تجربه‌ای تازه را ارایه دهیم و ماه May را به عنوان زمان انتشار بازی انتخاب کرده‌ایم، طرفداران بازی مطمئن باشند، همان چه را که می‌خواهند دریافت خواهند کرد. باز هم از طرفداران به خاطر حمایت و صبرشان تشکر می‌کنیم. ما کاملا بر این باوریم که بازیکنان سزاوار دریافت کامل‌ترین و پولیش‌ترین عنوان را زمانی که قصد دارند بازی را شروع کنند، دارند.»

سازندگان بازی قصد دارند به منظور تاخیر های زیادی که برای بازی در نظر گرفته‌اند، در زمان عرضه بازی تعدادی محتویات رایگان برای بازی منتشر کنند. البته Bell به این که این محتویات چه خواهد بود، اشاره‌ای نکرد و فقط گفت، او احساس می‌کند که بازیکنان از این محتوای رایگان هیجان زده‌ خواهند شد.

عنوان در حال توسعه «پراجکت کارز» در ابتدا قرار بود در ماه November سال 2014 منتشر شود. اما بعدا اعلام شد بازی در ماه March سال 2015 منتشر خواهد شد. بعد از آن هم دوباره سازندگان بازی اعلام کردند که بازی در ماه April سال 2015 منتشر خواهد شد و اما امروز اعلام شد، این عنوان نهایتا در ماه May سال 2015 برای PC و کنسول‌های Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.
 

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا