اخبار بازی

عرضه بازی SWTOR به صورت free-to-play در پاییز

آقای John Riccitiello مدیر اجرایی شرکت EA با پایین توصیف کردن فروش عنوان Star Wars: The Old Republic، عملکرد این بازی را نا امید کننده اعلام کرده است. به نظر می رسد به موجب این خبر EA تصمیمات جدیدی برای آینده این بازی گرفته است.
شرکت EA امروز اعلام کرد که عنوان Star Wars: The Old Republic که در سبک MMORPG عرضه شده بود، در پاییز امسال به صورت free-to-play عرضه خواهد شد. این بازی به صورت 100 درصد مجانی عرضه خواهد شد، با این حال تا لول 50 در بازی یک سری محدودیت ها وجود دارد. البته این محدودیت ها بواسطه یکسری از سکه های کارتل (cartel coins) قابل برداشته شدن هستند. این سکه ها همچنین به دارندگان بازی و کسانی که پیش از این بازی را تهیه کرده بودند، بواسطه حمایتشان از بازی داده خواهد شد. این سکه ها در فروشگاه داخل بازی قابل خرج شدن هستند و می توان با آن ها به خرید آیتم های مورد نیاز، شخصی سازی در بازی و خرید محتواهای جدیدی که بعدها اضافه خواهند شد، پرداخت. در طول بازی، بازیباز قادر خواهد بود که به هر هشت کلاس اصلی بازی دسترسی داشته باشد و همچنین در بخش داستانی بازی می توانند تا لول 50 هم پیش روی کنند که بخش اعظمی از بازی را شامل می شود. اما  برای دسترسی به لول های بالاتر از 50، BioWare به منظور افزایش علاقه در بازیبازها اقدام به ارایه مشوق هایی می کند. در این میان خرید و فروش آیتم ها هم در بازی بخش مهمی از این کار تشویقی را تشکیل می دهد.
آقای متیو بومبرگ (Matthew Bromberg) کارشناس ارشد بازی در استودیو BioWare Austin در این مورد گفته است :"بازیباز ها نیاز به انعطاف پذیری و انتخاب دارند. دسترسی مختص به مشترکین در بازی نوعی مانع برای خیل کسانی بود که می خواستند در دنیای بازی The Old Republic وارد شوند."
این بازی در ماه اگوست با قیمت 15 دلار عرضه شد بلکه بتواند تعداد بیشتری از بازیبازها را جذب خودش کند، با این حال هنوز هم سیستم پرداخت اشتراک در بازی پابرجا بود. اما اکنون کسانی که دوست ندارند برای انجام بازی اشتراک پرداخت کنند می توانند با سکه های کارتل که در بازی قابلیت ازاد شدن را داراست و همچنین امکان الحاق آن به بازی هم میسر است به انجام بازی بپردازند.
جف هیکمن (Jeff Hickman) تهیه کننده اجرایی BioWare در صحبت هایی گفته است :"از زمان عرضه بازی تاکنون ما با در نظر گرفتن بازخورد های طرفدارن سعی بر افزودن محتواهای جدید و پالایش سطح کیفی بازی کرده ایم." او در ادامه عنوان کرد :"ما معتقدیم اکنون در جایگاهی قرار داریم که توان افزایش خدمات و سرویس های خود را داریم و این مساله فقط محدود به ارایه محتواهای جدیدی نمی شود بلکه ما سعی داریم موجبات افزایش طرفداران بازی های Star Wars و بسط دادن گستره طرفداران را بواسطه مشوق های جدید فراهم آوریم."
EA با عرضه بازی به صورت free-to-play و عرضه محتواهای جدید امیدوار است که سطح توجهات به این بازی را تا حد زیادی بالا ببرد. BioWare اعلام کرده است آپدیت های جدیدی برای بازی هم زمان با عرضه بازی به صورت free-to-play ارایه خواهد شد. از طرفی برای مشترکین سابق هم امکانات خاصی در نظر گرفته شده از جمله دریافت سکه های کارتل و اجازه دسترسی به یک سری از آیتم های اختصاصی در بازی که مختص مشترکین است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا