اخبار بازی

طلاعاتی از RE5 و یک سورپرایز از Resident Evil 2

Jun Takeuchi، تولید کننده RE5، در مصاحبه خود با یوروگیمر اطلاعات جدیدی را از این بازی در اختیار عموم قرار داد.

شاید مهمترین قسمت این دیدار این بود که مشخص شد در اینده‌ای نزدیک، کپکام یک دموی قابل دانلود از این بازی را عرضه‌ خواهد کرد و تاکئوچی می‌گوید:” ما در آینده‌ای نسبتا نزدیک، ان را اعلام می‌کنیم”. این دمو‌هایی که قبل از عرضه بازی‌ها منتشر می‌شوند، به فروش بیشتر بازی نیز کمک می‌کنند.

او همچنین به پتانسیل بالای این بازی در اضافه‌شونده‌ها و DLCها اشاره کرد و گفت:” سوالات زیادی در مورد DLC بازیRE5 از ما می‌شود و ما فکر می‌کنیم که مردم واقعا ان را از ما می‌خواهند و ممکن است که ما در اینده به این نیاز انها نیز پاسخ دهیم”. او همچنین اضافه کرد:” در این چند ماه باقی‌مانده ما سعی می‌کنیم که باز هم بر روی عناصر تکنیکی بازی کار کنیم و تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا بازیباز‌ها از این بازی راضی و خشنود باشند”.

در پایان این نکته ذکر شد که وقتی کار بر روی RE5 تمام شود، احتمالا یک باز‌سازی از بازی بسیار محبوب و پر‌طرفدار Resident Evil 2 در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت. تاکئوچی که خودش بر رویRE2 نیز کار می‌کرد به یوروگیمر گفت:” من فکر می‌کنم که مردم ان‌را می‌خواهند و ما نیز واقعا دوست داریم که بر روی ان کار کنیم اما باید صریحا بگویم که در حال حاضر کاملا مشغول RE5 هستیم و تمام تمرکزمان را بر روی ان جلب کرده‌ایم تا ان‌را به بهترین نحو ممکن عرضه کنیم”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا