اخبار بازی

طراح ارشد Watch Dogs به EA پیوست


Jamie Keen طراح ارشد Watch Dogs که طراح اصلی Far Cry 3 در استدیو Montreal شرکت Ubisoft بوده است این شرکت را به مقصد EA ترک کرد.
او قبل از پیوست به شرکت سابق خود Ubisoft درسال 2010 و قبل از آن در EA و استدیو DICE فعالیت می‌کرده است. سوابق او شامل:
" تهیه‌کننده
Battle field Bad Company و دستیار تهیه‌کننده در بازی‌های Battle filed 1941 و Crysis همچنین تهیه‌کننده Syndicate نیز بوده است.
Keen در سال 2010 کمپانی EA را به مقصد Ubisoft ترک کرد و امروز در پروفایل LinkedIn خود ذکر کرده است که بار دیگر به EA باز می‌گردد.

او هم اکنون در شعبه Gothenburg شرکت EA استدیو Ghost Games در مقام ناظر گیم پلی فعالیت دارد. این استدیو که به تازگی تاسیس شده در حال ساخت نسخه بعدی Need For Speed برای کنسول‌های نسل بعد است که این بازی گفته شده، از قدرت موتور گرافیکی Frostbite 2 استدیو DICE بهره می‌برد.

بخاطر تازه تاسیس بودن Ghost Games استدیو Criterion Games در ساخت Need for Speed بعدی به این استدیو کمک می‌کند. Marcus Nilsson تهیه کننده اجرائی سابق استدیو DICE رئیس Ghost Games سازنده نسخه جدید Need for Speed است.

آیا ممکن است بعد از خروج از Ubisoft پروژه Watch Dogs با مشکلاتی روبررو شود بازی‌ای که قرار است برای کنسول‌های نسل بعدی PC و کنسول‌های نسل فعلی عرضه شود.


Ubisoft در پاسخ به این موضوع بیان کرد:

"هیچ چیزی برای گفتن در این مورد نداریم."

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا