اخبار بازی

طبق گزارش NPD، Titanfall 2 کمتر از WWE 2K17 فروخته است

روز‌های گذشته گزارشی از سوی NPD منتشر شد که بر طبق آن مطلع شدیم کنسول Xbox One، پرفروش ترین کنسول ماه اکتبر بوده ؛ اکنون نیز گزارشی از میزان فروش نرم افزاری این صنعت منتشر شده است.

بر اساس گزارش VentureBeat، فهرست 10 بازی ویدئویی پرفروش ماه اکتبر میلادی از سوی NPD مشخص شده است. نکته‌ی جالب این فهرست رتبه‌ی پائین بازی زیبای Titanfall 2 است.

10 بازی پرفروش ماه اکتبر میلادی:

1) Battlefield 1
2) Mafia III
3) Gears of War 4
4) FIFA 17
5) NBA 2K17
6) The Elder Scrolls V: Skyrim
7) WWE 2K17
8) Civilization VI
9) Titanfall 2
10) Madden NFL 17

فروش نسخه‌ی دیجیتالی دو بازی Gears of War و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی The Elder Scorlls V Skyrim در این گزارش لحاظ نشده، بنابراین احتمال دارد که رتبه‌ی حقیقی آن‌ها بالاتر باشد. شایان ذکر است که بازی Titanfall 2 روز جمعه 7 آبان ماه [28 اکتبر میلادی] وارد بازار شد، پس جایگاه نهمی آن می‌تواند به این دلیل باشد اما در مقام مقایسه، نسخه‌ی بازسازی Skyrim نیز در همان روز منتشر شده که جایگاه بهتری را نسبت به عنوان مذکور بدست آورده است.

امیدواریم در آینده شرکت EA دیگر تصمیمی به عرضه‌ی دو بازی در سبک مشابه در یک بازه‌ی زمانی کوتاه نگیرد؛ چرا که عرضه‌ی Titanfall 2 با فاصله‌ی یک هفته‌ای با Battlefield 1 بر روی فروش آن بی تاثیر نبوده است.

جایگاه دو بازی Mafia III و Battlefield 1 شگفت آور نیست؛ چراکه عنوان Battlefield 1 جدیدترین نسخه‌ی یکی از محبوبترین سری‌های شوتر در این صنعت است که هنگام عرضه نیز با واکنش مثبت منتقدین و بازیکنان همراه بود. بازی Mafia III نیز با اینکه با نقدهای نسبتاً ضعیفی همراه بود اما یکی از IPهای شناخته شده و محبوب شرکت 2K Games است که توانسته به عنوان سریعترین بازی از نظر فروش در تاریخ این شرکت نیز شناخته شود.

لازم به ذکر است که فروش بازی‌ها از طریق خرده فروشی‌ها در مقایسه با همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته، 6 درصد افزایش داشته است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا