اخبار بازی

صحبت های TAKE-TWO در مورد GTA V و نگاهی به فعالیت های این کمپانی

در طی چند روز اخیر، چندین و چند شایعه پیرامون برنامه ی های شرکت TAKE-TWO و کنفرانس های این شرکت پیرامون عنوان GTA V در سایت ها پخش شد و مضمون بیشتر این شایعات این بود که شرکت TAKE-TWO در طی یک کنفرانس، برنامه های خود را تا پایان سه ماهه ی اول سال 2013 اعلام کرده است و به احتمال فراوان، تاریخ عرضه ی عنوان بزرگ GTA V در سه ماهه ی اول سال 2013 خواهد بود. اما این شایعات خیلی پا بر جا نبودند و شرکت TAKE-TWO بامداد امروز در طی یک مصاحبه ی خبری، بک بک این صحبت ها را تکذیب و آنها را شایعه خواند.

شرکت TAKE-TWO بامداد امروز کنفرانس خود را برگزار کرد و بر خلاف میل باطنی تمامی گیمرها که انتظار داشتند تاریخ عرضه ی GTA V برای سه ماهه ی اول سال 2013 اعلام شود، هیچ صحبتی پیرامون تاریخ عرضه ی GTAV نشد و همه ی انتظارات بیهوده ماند و طرفداران این بازی همانند گذشته، دوباره به انتظار کشیدن تکیه کردند.

در لیستی که شرکت TAKE-TWO برای این مصاحبه حاظر کرده بود، هیچ نامی از GTA V نبود و تاریخ عرضه ی این عنوان و همچنین پلتفرم های این عنوان با جمله ی TBA (نامعلوم) مشخص شده بود. البته این کنفرانس یک خبر بسیار مهم در مورد GTA V به هواداران داد و آن هم این بود که مدیران این شرکت اعلام کردند که ساخت و طراحی GTA V با سرعت بسیار زیادی نسبت به قبل در حال پیگیری است و مراحل ساخت این بازی با پیشرفت بسیار سریعی دنبال می شود.

همچنین مدیران این شرکت در ادامه ی صحبت های خود از عنوان مشهور Max Payne 3 نیز حرف هایی به میان آوردند و اعلام کردند که این بازی تا به حال 3 میلیون نسخه فروش داشته است و قرار بر این است که به زودی DLC 5 جدید برای این عنوان روانه ی بازار شود. البته لازم به ذکر است که مدیران TAKE-TWO از فروش 3 میلیون نسخه ای Max Payne 3 و همچنین از فروش عنوان Spec Ops: The Line راضی نیستند و انتظارات آنها بیش از این تعداد فروش بوده است.

مدیران TAKE-TWO در مورد مسائل مالی این شرکت نیز صحبت هایی کردند و مشخص شد که وضعیت مالی این شرکت نسبت به سال 2011 افت شدیدی داشته است. این کمپانی در سال 2011 روی هم رفته مبلغ 8.6 میلیون دلار ضرر داشته است اما امسال با توجه به اینکه هنوز سال 2012 به اتمام نرسیده است، این شرکت چیزی در حدود 110.8 میلیون دلار ضرر به خود دیده است که این رقم برای یک شرکت بسیار سنگین می باشد.

همچنین عنوان Borderlans 2 نیز توانست در رتبه ی سوم عنوان های پیش فروش شده ی هفته قرار بگیرد. لازم به ذکر است که عنوان های GTA IV و همچنین GTA: San Andreas از لحاظ پیش فروش در رتبه ی اول و دوم هستند.


لیست فعالیت ها و عنوان های شرکت TAKE-TWO

 border=0 src=https://img4up.com/up2/82504497676414378557_thumb.jpg /></a></p><p>	و همچنین یک والیپیر جدید از عنوان GTA V که برای هواداران طراحی شده است:</p><p>		<a href= border=0 src=https://img4up.com/up2/38861094027512831740_thumb.jpg></a></div><p> متاسفانه هنوز هیچ خبر جدیدی پیرامون تاریخ عرضه و همچنین پلتفرم های عنوان GTA V به بیرون درز نکرده است اما چیزی که مشخص است این است که این عنوان در سال 2013 روانه ی بازار خواهد شد.<br>  </div><p>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.vg247.com/2012/07/31/take-two-q1-gta-v-stays-tba/ >منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=محمد حسین بارانی1391-05-11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا