اخبار بازی

صحبت‌های Tecmo Koei پیرامون سری بازی‌های Atelier

چندی پیش شرکت Tecmo Koei ناشر سری بازی‌های Atelier اعلام کرد که نسخه اروپا و آمریکای بازی Atelier Escha & Logy شامل هر دو صدا (دوبله) انگلیسی و ژاپنی خواهد بود، حال مسیولان این کمپانی از طریق توییتر عنوان کردند که از این پس تمامی بازی‌های سری Atelier (نسخه اروپا و آمریکا) دارای هر دو صدا (دوبله) انگلیسی و ژاپنی است.

Tecmo Koei گفت: 'ما بابت اتفاقی که برای بازی Atelier Ayesha افتاد متاسفیم، همچنین از تمامی طرفداران که احساسات خود را در رابطه با دوبله و صداگذاری بازی با ما در میان گذاشتند متشکریم.

ما با شرکت Gust (سازنده سری Atelier) صحبت کردیم و از این پس مطمئن هستیم که تمامی بازی‌های تولید شده توسط آن‌ها دارای هر دو صدا (دوبله) انگلیسی و ژاپنی خواهد بود.'

لازم به ذکر است که بازی Atelier Ayesha یکی از معدود بازی‌های سری Atelier بوده که نسخه اروپا و آمریکا آن تنها دارای دوبله انگلیسی بود و همین مسئله باعث به وجود آمدن اعتراضات شدیدی از طرف طرفداران شد.

بازی Atelier Escha & Logy جدیدترین بازی از سری Atelier ذر تاریخ‌های 7 و 11 مارچ سال 2014 به ترتیب در اروپا و آمریکای شمالی برای کنسول PS3 منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا