اخبار بازی

صحبت‌های Platinum Games در مورد بازی‌های PC

 عنوان فوق‌العاده زیبای Bayonetta اثر Platinum Games و کمپانی Sega، بالاخره بعد از 7 سال که بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس 360 و پلی‌استیشن 3 عرضه‌شده بود، وارد سرزمین بازی‌های رایانه شخصی شد. دارندگان رایانه شخصی می‌توانند این عنوان زیبا را با پشتیبانی از رزولوشن 4K، موس و کیبورد و فریم 60 بر روی پلتفرم خود بازی کنند.

کسانی که این بازی را قبل از 25 آپریل خریداری نمایند، اجازه دسترسی به نسخه Digital Deluxe Edition بازی را خواهند داشت که این نسخه شامل پنج ساند ترک، دفترچه دیجیتالی تصاویر هنری، تصاویری از بازی و آواتار می‌باشد.

سخنگوی استودیوی Platinum Games به وب‌سایت PCGamer می‌گوید:

«بازار بازی‌های رایانه شخصی بسیار بزرگ است و ما منکر این مسئله نیستیم و ما کاملاً به آن آگاه هستیم و همیشه احساس کردیم که در این مسیر هستیم.»

«ما همیشه موضع مثبتی در مورد پورت عناوین خود بر روی پلتفرم رایانه شخصی داریم؛ اما تصمیم‌گیری در مورد اینکه بازی‌های خود را بروی کدام پلتفرم‌ها عرضه کنیم و یا تمرکز اصلی را بر روی کدام پلتفرم‌ها بگذاریم، بر عهده ناشران بازی‌ها هست و این چیزی است که نمی‌توانیم خودمان تصمیم‌گیری کنیم.»

«به‌هرحال بسیاری از ناشران ترد پارتی نباید این روزها رایانه‌های شخصی را نادیده بگیرند. من باور دارم از این به بعد بیشتر باید در بازار بازی‌های PC فعال‌تر شویم.»

در طول چند سال گذشته، کمپانی سگا چند عناوین که فقط انحصاری کنسول‌ها بود را برای رایانه‌های شخصی عرضه کرد مانند:

The Typing of the Dead

 Valkyria Chronicles

عنوان Bayonetta به دست خودمان ساخته شد؛ و بازی را برای کنسول XBOX360 بهینه کرده بودیم که منجر می‌شد بازی را راحت‌تر بر روی پلتفرم‌های دیگر پورت کنیم.

پلاتینیوم در آخر گفت:

«اگر همه‌چیز دست خودمان دوست داشتیم تمام بازی‌هایمان را برای پلتفرم PC منتشر می‌کردیم ولی بازهم می‌گویم تمامی این کارها به ناشران بازی بستگی دارد و آن‌ها هستند که تصمیم‌گیری نهایی را انجام می‌دهند.»

در صورت موفقیت عنوان Bayonetta برای PC، احتمال دارد که بازی‌های مانند Vanquish و Anarchy Reigns نیز برای این پلتفرم عرضه شوند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا