اخبار بازی

صحبت‌های سازنده Tekken 6

Katsuhiro Harada، رییس پروژه Tekken 6 در گفتگویی با مجله UK mag X360 در مورد ساخت این بازی برای کنسول 360 گفت:

” بردن این بازی بر روی یک DVD و اینکه با فریم و سرعت بالا خوانده شود، از مراحل سخت کار بود.”

” برای رسیدن به یک نتیجه مشابه می‌بایست که ما از بیشترین کارایی و توان کنسول 360 بهره ببریم. من معتقدیم که اطلاعات و تجربه‌ای که در طول ساخت بازی بدست می‌اید می‌تواند در ساخت کنسول بعدی Xbox مفید واقع شود.”

به گفته Harada، ایجاد افکت‌های یکسان بر روی هر دو نسخه 360 و PS3 از مراحل مهم و دشوار کار بوده است.

“‌ موتور گرافیکی Tekken 6 بر پایه فریم‌ریت بالا ساخته شده است و هدف عمده آن اجرای حرکت‌های نرم و روان است تا اینکه بخواهد بر روی تصاویر اغراق آمیز و گزاف تمرکز کند.”

” در بازی یک سیستم animation blur وجود دارد که پیوسته حرکات و سرعت هر کاراکتری را تنظیم می‌کند و باعث می‌شود که این بازی سطح جدیدی از حرکت‌های دینامیک و نرم و روان را ارائه کند. بکار بردن این تکنولوژی بر روی بازی‌‌های فایتینگ که در 60fps اجرا می‌شوند بسیار مشکل است.”

او همچنین توضیح می‌دهد که قصد دارند که در حد توان از SPU‌های PS3 نیز استفاده کنند و قول داده است که تمام تلاش خود را می‌کنند تا motion blur بر روی هر دونسخه یکسان باشد. 

این بازی در پاییز امسال بر روی PS3 و 360 عرضه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا