اخبار بازی

صحبت‌های جدید کوجیما در مورد بازی Death Stranding

هیدئو کوجیما در مصاحبه‌ای با وبلاگ PlayStation، اطلاعات جدید و هیجان‌انگیزی را در مورد بازی Death Stranding بیان کرده است. او به آزادی‌های بی‌حدوحصر در این عنوان جهان– باز اشاره و درباره بخش آنلاین این بازی صحبت‌هایی کرده است.

کوجیما درباره اینکه بازی Death Stranding چگونه عنوانی است گفته است: «فکر کنید Death Stranding یک بازی اکشن است. هدف Death Stranding این است که عنوانی شهودی باشد و گیمر بتواند به راحتی وارد آن شود. از طرفی این بازی می‌خواهد نوع جدیدی از مفهوم عمیق بودن را در بازی‌های ویدیویی نشان دهد. به‌طور کل، این بازی عنوانی است که تاکنون مثل آن را ندیده‌اید.»

در مورد چگونگی جهان – باز بودن این عنوان کوجیما می‌افزاید: «شما آزادی‌های زیادی در انتخاب اینکه چه کاری انجام دهید، از چه وسیله نقلیه‌ای استفاده کنید و این‌چنین مواردی در بازی خواهید داشت. اگر شما یک جنگجو هستید، فرصت‌های زیادی برای شما در بازی وجود دارد و اگر این‌چنین نیستید راه‌های دیگری برای انجام این بازی وجود دارد.»

کوجیما درباره مفهوم «strand» می‌گوید: «من 31 سال است که در صنعت بازی‌سازی فعالیت می‌کنم و در بازی‌های اکشن به تبحر رسیده‌ام. معمولاً در بازیهای اکشن، بازکن یک تفنگ دارد و علیه دشمنان در یک محیط تک‌نفره یا چندنفره رقابتی بازی می‌کند. در این بازی شما می‌توانید همان کار را انجام دهید؛ اما من می‌خواهم با چیزی که تمرکزی روی سلاحی مانند تفنگ ندارد کمی عمیق‌تر شوم و این موضوعی است که با مفهوم strand رابطه دارد.»

به گفته هیدئو کوجیما عنوان Death Stranding بخش کمپین و آنلاین جدا از هم ندارد و سیستم آنلاین این بازی متفاوت از آن چیزی است که گیمرها انتظار دارند. باید خاطرنشان کرد که بر اساس صحبت‌های کوجیما، برای انجام این بازی مجبور نیستید آنلاین باشید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا