اخبار بازی

شیگرو میاموتو توضیح داد که چرا نینتندو در مورد کنسول NX سکوت کرده است

بازی‌ساز افسانه‌ای نینتندو، آقای Shigeru Miyamoto [خالق سری ماریو و زلدا]، گفت که دلایلی وجود دارد که چرا نینتندو تاکنون در مورد جزئیات کنسول مرموز NX چیزی را نگفته است. طبق مصاحبه او با Associated Press، وی در این مورد گفت: «به دلیل ایده‌ای است که ما در حال کار بر روی آن هستیم.» در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

میاموتو: «در خصوص کنسول NX، ایده‌ای وجود دارد که ما در حال کار بر روی آن هستیم. به همین دلیل، فعلا ما نمی‌توانیم چیزی را در مورد این کنسول به همگان بگوییم و من هم نمی‌خواهم چیزی را در مورد دیگر کمپانی‌ها بگویم. اگر موضوع فقط در مورد ادامه دادن تکنولوژی بود، همه چیز زودتر به بیرون درز پیدا می‌کرد و کنسول در معرض نمایش قرار می‌گرفت.»

نکته‌ی خاص و یا چیز بیشتری از صحبت‌های میاموتو دستگیرمان نمی‌شود جز اینکه نینتندو بر روی ایده‌ای کار می‌کند. اما نکته جالبی است چرا که ما را به فکر فرو می‌برد و شروع به حدس و گمان در مورد آن می‌کنیم.

کنسول جدید نینتندو که با اسم رمز NX شناخته شده است، طبق شایعه‌ای ترکیبی از کنسول و موبایل خواهد بود که از تکنولوژی پیشروی این صنعت بهره می‌برد. این کنسول ماه مارس سال 2017 عرضه خواهد شد که تنها نه ماه از عرضه آن باقی مانده است. نینتندو این کنسول را سیستم و برندی جدید با ایده‌ای نو توصیف کرده است. در کنار معرفی NX توسط نینتندو، این کمپانی اعلام کرد که بازی‌ «legend of zelda breath of the wild» هم برای Wii U عرضه خواهند شد و هم برای NX.
ظاهرا نینتندو می‌توانست زودتر از زمان عرضه رسمی NX، کنسول را عرضه کند اما این کمپانی قصد داشت که ماه مارس 2017 این کنسول را عرضه کند تا لاین آپ قوی و بازی‌های خوبی همزمان در کنار عرضه داشته باشد. 

آقای Tatsumi Kimishima [رئیس نینتندو] ماه پیش گفت: «این حقیقت که مشتری‌ها در روز تعطیلات پول بیشتری را خرج می‌کنند، قابل انکار نیست و شاید فاکتور بزرگی برای این باشد که عرضه کنسول در آن بازه زمانی، یک شروع خوب و موفقیت را به همراه خواهد داشت. به هر حال، ساختار کار ما از نرم افزار و سخت افزار در آن سال، به پایان نمی‌رسد. ما می‌خواهیم که مشتری‌هایمان، سال‌های زیادی را با کنسول‌مان بازی کنند. پس بنابراین، ما اعتقاد داریم که نحوه‌ی شروع کار [عرضه و لانچ کنسول] برای چنین موفقیتی، بسیار مهم است. باید مطمئن باشیم که همه چیز در زمان عرضه و لانچ کنسول، به شکلی عالی آماده است. پس ما باید تجربه‌ای منحصر به فرد و عالی را با کنسول‌مان به ارمغان آوریم و نباید عجله‌ای در عرضه آن کنیم.» 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا