اخبار بازی

شینجی میکامی: ترساندن مردم مشکل شده است

مرد معروف به پدر سبک وحشت و خالق بازی Evil Within آقای Shinji Mikami معتقند که ترساندن بازیبازها مشکل تر شده است اما همچنان امیدوارند شما در هنگام بازی وحشت زده شوید.
آقای Mikami طی مصاحبه خود با Edge گفته اند: "در القای ترس به مردم تغییرات زیادی ایجاد نشده ما آنها عادت می کنند و خواهند فهمید که چه چیزی انتظار آنها را می کشد. بر همین اساس ترساندن مشکل تر شده است."

تیم آقای Mikami گاهی در بازی کنترل را از دستان شما خارج خواهند کرد تا احساس قدرت نکنید. این موضوع به مانند مبارزه یک کودک با بوکسور سنگین وزن در رینگ طی 12 دور است! Evil Within در سال 2014 خواهد آمد و آقای Mikami در رابطه با ساخت و عرضه این بازی گفته اند: "مدیریت یک تیم همچنان سخت است. اما اکنون که این عنوان قابل بازی است، همه چیز به راحتی در کنار یکدیگر قرار می گیرد. در مقایسه با دوسال پیش کارها راحت تر شده. ساخت بازی همانند یک قطار شهربازی است. بسیار سرگرم کننده اما گاهی هم سر شما بسیار شلوغ خواهد بود. زمانی که سوار این قطار هستید و بالا می روید وحشتناک است و زمان زیادی طول می کشد اما پایین آمدن بسیار لذت بخش است و در یک چشم بر هم زدن اتفاق می افتد."

به نظر شما آیا Evil Within می تواند جان تازه ای به سبک وحشت ببخشد؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا