اخبار بازی

شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور در کافه بازار

 استدیو بازی سازی فن افزار شریف، سازنده سری بازی های موفق گرشاسپ، نسخه فارسی بازی شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور (Shadow Blade: Reload) را برای دستگاه های اندروید آماده کرده است. این بازی در پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران عنوان بهترین بازی سال ایران را به خود اختصاص داد.

شمشیر تاریکی

شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور یک بازی اکشن با المان‌های سکو بازی است. بازی شامل یک بخش کامل داستانی است که با دنبال کردن آن شما می‌توانید در هفت بخش به ماجراجویی بپردازید. همچنین یک بخش مجزای چالشی نیز در آن وجود دارد که امکان سنجش مهارت‌های نینجایی را برای شما در مراحل چالشی متفاوت فراهم می کند.
«با تمام سرعت از میان مراحل عبور کرده و دشمنان خود را در طول مسیر نابود کنید، با کمک "کورو"؛ مبارز تاریکی»

داستان بازی:
تاریکی و هرج و مرج یک بار دیگر در دنیای انسان‌ها نفوذ کرده است. عهد بسته شده در زمان‌های بسیار قدیم و تقریباً فراموش شده، شکست خورده است. در حال حاضر، سه قبیله در مبارزه‌ای خشونت آمیز در تلاش برای غالب شدن بر دنیا هستند. نشان جادویی تقریباً به  طور کلی دوباره ساخته شده و این وظیفه بر شانه‌های کورو قرار گرفته تا تعادل را در این شرایط بازگرداند. تمام آموزش‌هایی که او دیده به این لحظه منتهی شده اند، جایی که سرنوشت دنیا در دستان به خون آغشته شده‌‌ی او باقی خواهد ماند.

 

ویژگی‌های کلیدی
– مبارزه نینجایی: دشمنان خود را با فنون نینجا و با مهارت خود در انواع سلاح های نینجایی نابود کنید
– سکوبازی سریع و برق آسا: فقط یک نینجا می تواند با این سرعت از موانع موجود، بدون باقی گذاشتن ردی از خود عبور کند.
– بیش از ۵۰ مرحله چالش برانگیز
– خط داستانی با روایت به صورت کمیک متحرک
– کمپین های داستانی و حالت های (مدهای) چالشی
– دارا بودن یک ویرایشگر کامل برای مراحل بازی که به شما امکان طراحی مراحل مخصوص به خود و به اشتراک گذاری آن با دوستان را می دهد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا