اخبار بازی

شماره جدید مجله گیم اینفورمر به Rise of Iron اختصاص دارد

شماره سپتامبر مجله گیم اینفورمر 16 صفحه خود را به بسته الحاقی جدید عنوان «دستنی» یعنی «Rise of Iron» اختصاص داده است. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

 

در این 16 صفحه اطلاعات و مصاحبه های کاملی با سازندگان قرار دارد که به برخی از آن ها در زیر اشاره می کنیم.

 

ارتقای خود کاراکتر در مرحله 40 خواهد ماند اما لایت کاراکتر از 335 به 385 ارتقا پیدا می کند. این عدد بعد از چند هفته از انتشار بسته الحاقی، و عرضه نسخه سخت تر Raid، به 400 خواهد رسید. اینگرام های آبی (Rare)، بنفش (Legendry) و طلایی (Exotic) جدید در این راه به بازیکنان کمک خواهند کرد. نسبت بدست آوردن و به اصطلاح دراپ این اینگرام ها بدون تغییر خواهند ماند.

 

یک کتاب ثبت رکورد برای این بسته در نظر گرفته شده که دارای جوایز خاصی خواهد بود. به مانند کتابی که چندی پیش با نام Moments of Triumph برای سال 2 منتشر شد. جوایز این کتاب شامل لباس، امبلم ها و … خواهد بود.

 

همچنین بانجی اعلام کرده که شمار بسیار بالایی از سلاح ها و ست کامل لباس ها در راه است. ست لباس های جدید در بخش های مختلف بازی از جمله، بخش چند نفره آیرون بنر، آیرون لرد (کتاب جدید)، اوسایریس، رید جدید، منطقه و ایونت جدید Archon's Forge و در فکشن ها قابل دستیابی است. همچنین بانجی از Ornaments پرده برداشت. قابلیت جدیدی که می توانید قطعات جدیدی لباس خود به همراه سلاح های Exotic را نیز رنگ کنید!

جزئیات بیشتر بعد از انتشار مجله در دسترس قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا