اخبار بازی

شماره بعدی Resident Evil “مات و مبهوت” کننده خواهد بود!

Michiteru Okabe سازنده عنوان Resident Evil Revelations 2 در مصاحبه ای با سایت videogamer در خصوص شماره بعدی Resident Evil گفت، او مطمئن است که شماره بعدی Resident Evil "مات و مبهوت" کننده خواهد بود. البته او ادعا می کند که هیچ چیزی از شماره بعدی این سری نمی داند.

"متاسفانه ما در حال توسعه Revelations 2 هستیم و واقعا اطلاعی از این که چه در حال گذر است نداریم. یک تیم جداگانه در حال توسعه هستند و هر آن چه که این تیم بر روی آن کار می کند، ما مطمئن هستیم که آن مات و مبهوت کننده خواهد بود. من دیگه واقعا نمی تونم صبر کنم تا به همکارانمون ملحق بشم و ببینیم اون ها چه کردند."

در حالی که شرکت Capcom هنوز برنامه خود را برای ادامه دادن سری اصلی (شماره دار) Resident Evil اعلام نکرده است، با این حال این شرکت تا چند روز آینده عنوان اپیزودی Resident Evil Revelations 2 را منتشر خواهد کرد. 
Resident Evil Revelations 2 دارای چهار اپیزود خواهد بود و داستان بازی هم  به فرار Claire Redfield و Mora، دختر Barry Burton از زندان زامبی زده و وقایع عجیب آن، اختصاص داده شده است.

آخرین عنوان از این سری با عنوان Resident Evil 6 در سال 2012 منتشر شد. چند روز قبل هم شرکت Capcom نسخه Remaster شده Resident Evil 1 را برای کنسول های Xbox One, Xbox 360, PS4, PS3 و PC منتشر کرد.

شایعات مختلفی درباره شماره هفتم Resident Evil وجود دارد. از جمله وجود نام Resident Evil 7 در پروفایل LinkedIn یکی از طراحان صحنه و لباس.

و اما سوالی که مثل همیشه ذهن ما را درگیر خود می کند، آیا شماره بعدی Resident Evil به ریشه های اصلی این سری باز خواهد گشت یا باز هم شاهد معرفی شدن عنوانی اکشن با حضور شخصیت های محبوب این سری خواهیم بود؟

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا