اخبار بازی

شفاف‌سازی DICE از شایعات پیرامون Bf4

با بالا گرفتن شایعات پیرامون نسخه‌ی چهارم از سری بازی‌های Bf، در سایت رسمی این عنوان چنین آمده است:

"تیم DICE سخت مشغول کار بر روی دنباله‌ی سری Bf است و برای تضمین دسترسی به Bf4 بتا (آرمایشی)، طرفداران می‌توانند Medal of Honor Warfighter را پیش‌خرید کنند. هنوز اطلاعات دیگری درباره‌ی Bf4 منتشر نشده و به خاطر داشته باشید که اگر مطلبی در اینجا درج نشده باشد تنها در حد شایعه و حدس و گمان است؛ ما می‌خواستیم از این فرصت برای روشن‌تر کردن ماجرا بهره ببریم.

ما از عملکرد Bf3 به شدت سرافرازیم و با دیدن میلیون‌ها طرفدار، خوشحالیم که شما هم از آن لذت می‌برید. به هنگام عرضه‌ی بازی ما سطوح بی‌نظیری از تخریب‌پذیری محیط بازی، جنگ‌آوری با وسایل نقلیه و تعریف جدید از گیم‌پلی آنلاین ارایه دادیم. با وجود میلیاردها تیر شلیک شده و میلیون‌ها بازی انجام شده، اعتقاد داریم که داستان Bf3 هنوز در ابتدای کار خود است. مثل همیشه، ما از واکنش افراد نسبت به بازی شگفت‌زده شدیم و نمی‌توانستیم خوشحال‌تر باشیم وقتی که با بازخورد Bf3 پرمیوم مواجه شدیم. با وجود Back to Karkand و Close Quarters که در حال حاضر قابل دسترسی‌اند و همچنین محتواهای الحاقی دیگری که در راه هستند از جمله Armored Kill، End Game و Aftermath؛ ما انتظار ساعت‌ها گیم‌پلی بیشتر در کنار شما داریم و می‌خواهیم داستان‌هایتان را از طریق Battlelog‌ و ویدیوهای ساخته‌ی خودتان ببینیم و بشنویم.

ولی در حال حاضر برای صحبت در مورد Bf4 آماده نیستیم. امیدواریم شما همچنان از Bf3 و بسته‌هایی که برای نسخه‌ی پرمیوم در راه است لذت ببرید. شما را دعوت می‌کنیم که نگاهی به Medal of Honor Warfighter ساخته‌ی Danger Close Studio بی‌اندازید؛ این عنوان هم از موتور Frostbite 2 بهره می‌برد و از سرویس رایگان Battlelog پشتیبانی می‌کند.

فراموش نکنید که پیش‌خرید Medal of Honor Warfighter Limited Edition کسب دسترسی شما را به نسخه‌ی آزمایشی Bf4 تضمین می‌کند."

به تازگی GamingEverything نقل کرده که نسخه‌ی آزمایشی Bf4 در پاییز سال 2013 میلادی قابل دسترسی خواهد بود. با این تفاصیل به نظر می‌رسد که این عنوان در همین نسل حاضر، یعنی نسل هفتم عرضه خواهد شد و کارش به نسل بعدی نخواهد کشید که البته باز هم نمی‌توان نظر قطعی داد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا