اخبار بازی

شش بازی از بلیزارد در سه سال آینده

Blizzard_Entertainment-logo-6A5908AC72-seeklogo.com.gif

بلیزارد از آن دسته از شرکت هاییست که انقدر وقت روی بازی های خود می گذارد تا مطمئن شود که بازیکن حتما از بازی لذت می برد.ولی این بدان معنی نیست که بازی های زیادی از این شرکت نخواهیم دید.

Thomas Tippl مدیر ارشد اجرایی بلیزارد در مصاحبه ای با سایت گیم اسپات گفته است که تا سه سال آینده شش بازی از این شرکت منتشر خواهد شد.دو بازی Stracraft ، دو Expansion برای World of Warcraft، دیابلو 3 و یک بسته ی الحاقی.

Starcraft 2 در سال 2008 به سه قسمت تقسیم شد که قسمت اول یعنی‌Wings of Liberty در سال 2010 منتشر شد.قسمت دوم یعنی Heart of the Swarm قرار است در اواسط سال 2012 عرضه شود و مدت کمی پس از آن Legacy of the Void عرضه خواهد شد.

MMOی جدید بلیزارد، Titan نیز می تواند بازی دیگری باشد ولی هنوز تاریخ عرضه ی‌مشخصی ندارد.

بلیزارد تا کنون حرف زیادی‌ از Expansion بعدی خود برای بازی World of Warcraft نزده است.طبق آمارها 11 میلیون نفر هر ماه به بلیزارد برای بازی در سرور اصلی پول پرداخت می کنند و بازیکنان هرروز خواهان چیزهای جدیدی در بازی هستند.به همین دلیل بلیزارد تصمیم دارد تا بسته های الحاقی را بیشتر و با فاصله ی کمتر عرضه کند.چند ماه پیش شایعاتی در اینترنت پخش شده بود که نام Expansion بعدی Mists of Panderia بود ولی بعدها Tom Chilton همه ی این حرف ها را تکذیب کرد.

و اما در مورد Diablo 3.بازی قبلی این سری معروف و پرطرفدار فقط یک Expansion داشت ولی حالا حتی با وجود اینکه بازی هنوز منتشر نشده بلیزارد حرف از نقشه های خود برای 2 یا چند بسته ی الحاقی برای بازی می زند.

با این حال منتظر باید منتظر ماند و دید که بعدها بلیزارد چه حرفی‌برای گفتن دارد و ما در BlizzCon اکتبر بیننده ی چه چیزی خواهیم بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا