اخبار بازی

شرکت Square Enix خبر از انتشار اخباری پیرامون سری Bravely Default در آینده‌ای نزدیک داد

یکی از محبوبترین سری بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی [JRPG] در چند سال گذشته، سری زیبای Bravely Default است. سری Bravely Default کار خود را به عنوان یک بازی ماجراجویی مبتنی بر مبارزات نوبتی آغاز کرد و در نسخه‌ی دوم [Bravely Second]، با بهبودهای فراوان مکانیک‌های گیم پلی بازی و پیش‌برد داستان زیبای قسمت نخستش، همراه شد.

اخبار پیرامون این سری در این مدت بسیار کم بوده، اخیراً شرکت Square Enix اما خبر داده که ممکن است به زودی اخبار جدیدی پیرامون این سری محبوب منتشر شود. این شرکت در حساب کاربریش در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، پستی بر این مبنی منتشر کرد:" امسال چهارمین سالگرد سری Bravely Default است! ما از بابت انتشار اخبار ناچیز پیرامون این سری عذر خواهی می‌کنیم. ممکن است به زودی چیزی رخ دهد…!؟"

Bravely Second اوایل امسال در آمریکا برای کنسول 3Ds عرضه شد و یکی از بهترین تجربه‌های نقش آفرینی امسال را ارائه داد. احتمال بسیار کمی وجود دارد که نسخه‌ی جدیدی از این سری به زودی رونمایی شود، اما تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند این اخبار پیرامون انتشار به روزرسانی‌ای پیرامون آخرین بازی این سری خواهد بود که البته باید منتظر بمانیم. در گذشته صحبت‌هایی شده بود که کار این سری با کنسول 3Ds تمام شده و سازندگان آن تصمیم به آوردن آن بر روی کنسول معرفی نشده‌ی Nintendo NX گرفته‌اند.

هر دو بازی Bravely Default و Bravely Second به صورت انحصاری برای کنسول محبوب 3Ds در دسترس قرار دارند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا