اخبار بازی

شرکت Square Enix به بسته‌ی الحاقی‌ای با محوریت Luna برای Final Fantasy XV می‌اندیشد

پیش از این مطلع بودیم که قرار است تا یک ماه پس از عرضه‌ی بازی مورد انتظار Final Fantasy XV، بسته‌های الحاقی‌ متفاوتی برای آن عرضه گردد، اما به نظر می‌رسد نکته‌ی دیگری وجود دارد که تاکنون از آن اطلاعی نداشتیم. همانطور که مطلع هستید این بسته‌های الحاقی بر روی اعضای تیم نوکتیس [Noctis] تمرکز دارد، اما اینطور که به نظر می‌رسد پتانسیل عرضه‌ی بسته‌های الحاقی دیگر با محوریت بر روی دیگر شخصیت‌های این سری بسیار بالاست.

یکی از تولیدکنندگان بازی Final Fantasy XV، آقای Haruyoshi Sawatari، اخیراً گفتگویی با JeuxVideo داشته و در پاسخ به سوالی که از وی در رابطه با درصد احتمال انجام بازی با شخصیت لونا [Luna] یا دیگر شخصیت‌ها پرسیده، که وی اعلام کرده تقاضا برای محتوایی این چنینی بسیار بالاست و تیم آن‌ها ضمن توجه به آن‌ها تصمیم به عرضه‌ی [محتوایی این چنینی] در آینده دارد.

این احتمال وجود دارد که این محتوای اضافی همانند بسته‌های الحاقی داستانی این بازی باشد که در آن ضمن کنترل یک شخصیت جدید شاهد مناطق و هیولاهای جدید به همراه ویژگی‌های گیم پلی متفاوت با بازی اصلی خواهیم بود. در بسته‌های الحاقی فعلی این بازی می‌توانید سلاح‌های جدید را کشف و پس از آن در بازی اصلی از آن‌ها استفاده کنید.

بازی Final Fantasy XV روز سه شنبه 9 آذر ماه [29 نوامبر میلادی] برای پلتفرم‌های Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد. تاکنون نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی بر خلاف اشتیاق طرفداران معرفی نشده اما این احتمال وجود دارد که یک سال پس از عرضه‌ی بازی برای کنسول‌ها، شاهد انتشار آن برای رایانه‌های شخصی نیز باشیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا