اخبار بازی

شرکت “Namco Bandai” در صدد شکایت از سازندگان بازی “The Witcher 2”

 

بعد از کسب موفقیت چشمگیر بازی زیبای "The Witcher 2" از سوی شرکت "CD Projekt RED" در نسخه PC آن ، این شرکت قول ساخت این بازی را برای کنسول 360 را نیز داد . ناشر بازی  برای نسخه PC ، شرکت بزرگ "Namco Bandai" میباشد ، و حال این شرکت در صدد شکایت از استودیو لهستانی "CD Projekt" در دادگاه میباشد . دلیل این پرونده سازی از این استودیو از سوی Namco اول به علت برداشتن "DRM" بازی بدون اجازه ناشر (Namco ) و دلیل دوم و از همه مهمتر این است که استودیو  "CD Projekt" برای ساخت نسخه 360 بازی دیگر با Namco کار نکرده و شرکت "THQ" را برای نشر این بازی انتخاب کرده است ؛ و همین امر باعث خشم  مسئولان شرکت نامکو ، برای درست کردن پرودنده ای بر علیه "CD Projekt RED" در داادگاه میباشند .

در همین راستا اقای "Adam Kicinski"  رئیس استودیو "CD Projekt RED" در همین مورد چنین اذعان کرد :

" مثل هر زمان دیگر در این صدد بودیم که این مسئله را از راه دوستانه و بدون مشکل حل کنیم ولی متاسفانه این امر انجام نشد ؛ و به همین خاطر امیدواریم شریک و همکاران ما این پرونده را به دادگاه ببرند . ما در طی توافقی که با شرکت Namco Bandai در سال پیش داشتیم ، این شرکت فقط ناشر نسخه PC بازی "The Witcher 2" بود و نه نسخه 360 ان . اسناد و مدارک به طور شفافی برای جلوگیری از هر گونه ابهامی تنظیم شده است . وضعیت مالی استودیو در حال حاظر بسیار خوب میباشد و نبود چند میلیون هیچ تاثیری در کارهای ما نخواهد داشت" .

وی همچنین امیدواری خود را از اینکه باز این مسئله به طور دوستانه حل شود بیان نمود و اذعان کرد که اگر این امر میسر نشود ما در این دعوا پیرزو خواهیم شد .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا