اخبار بازی

شرکت EA، نشان تجاری ” Need For Speed Arena” را ثبت کرد

شرکت EA، پائیز سال گذشته اقدام به ریبوت سری محبوب ریسینگ خود، Need for Speed، کرد و این نسخه‌ی تازه تنها Need for Speed نام گرفت. این بازی از سوی منتقدین بازخوردی نسبتاً مناسب دریافت کرد اما حاوی یک سری معایب و نواقص نیز بود. با این حال قطعاً طرفداران منتظرند تا بدانند EA اینبار چه تصمیمی در قبال این سری خواهد گرفت و پیرامون همین موضوع، اخیراً یک نام تجاری مرتبط با این سری ثبت شده است.

روش‌های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانند قبل از اعلان خبری به صورت رسمی از آن‌ها مطلع باشیم از جمله ثبت نام‌های تجاری. اخیراً نیز شرکت Electronic Arts اقدام به ثبت یک نشان تجاری در دفتر مالکیت معنوی اروپا تحت عنوان " Need For Speed Arena" کرده که باعث ایجاد گمانه‌زنی‌های مختلف پیرامون این سری شده است.

این نشان تجاری روز دوشنبه 17 آبان ماه [7 نوامبر میلادی] ثبت شده بنابراین یک مورد کاملاً جدید از EA محسوب می‌گردد. این نشان تجاری به عنوان یک بازی ویدئویی شناخته می‌شود بنابراین هیچ شکی نیست که Need For Speed Arena عنوان یک بازی خواهد بود اما بزرگترین سوال مطرح شده این است که چه نوع بازی‌ای؟

بیشترین احتمال این است که Need For Speed Arena عنوان یک بازی موبایلی باشد چرا که اکثر بازی‌های موبایلی از نام Arena بهره می‌برند اما این امکان نیز وجود دارد که در نهایت عنوان مذکور مربوط به یک بازی کنسولی جدید در این سری باشد؛ با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اعلان‌های رسمی EA بمانیم.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا