اخبار بازی

شرکت Dontnod از تاثیر مبارزات Life Is Strange بر VAMPYR می‌گوید

توسعه دهنده‌ی بازی Life Is Strange، شرکت Dontnod، مسیر متفاوتی را در بازی جدیدش در مقایسه با Life Is Strange دنبال می‌کند؛ در این بازی شما کنترل یک خون آشام را بر عهده می‌گیرید  که شامل نبردهای نقش آفرینی نیز می‌باشد. اوایل امسال توانستیم نگاهی کلی به بازی داشته باشیم، هم اکنون نیز این توسعه دهنده در مورد چگونگی مبارزات درون بازی توضیح داده است.

شرکت Dontnod نوشته‌ای در مورد نحوه‌ی مبارزات Vampyr در وبلاگ خود منتشر کرده که بدین شرح است:" بازیکنان درون بازی به صورت محدود مسلح هستند و بازی به آن‌ها اجازه خواهد تا به پرت کردن حواس و حمله به دشمنان بپردازند تا Jonathan [شخصیت اصلی بازی، که خود یک خون آشام است] خون بیاشامد تا بتواند از قدرت خون آشامی خود نهایت استفاده را بکند."

" در مبارزات تن به تن با دشمنان بازی، می‌توانید از فاصله نیز خون آن‌ها را بیاشامید تا سنجش خون Jonathan در لحظات مبارزه نیز پر شود و وجه خون آشامی آن در مقایسه با وجه انسانیت افزایش یابد، و توانایی‌های خاص خود را برای نابودی دشمنان به کار بگیرد."

همچنین یک درخت مهارت غیر خطی نیز در بازی وجود دارد تا حملات قدرتمند و توانایی‌های خود را با کسب امتیاز گسترش دهید. این توانایی‌ها باعث خواهد شد تا هر بازیکن بنا بر میل خود شخصیت مورد علاقه‌ی خود را بسازد."

بازی Vampyr سال 2017 برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا