اخبار بازی

شرکت Bioware به زودی از یک IP جدید رونمایی خواهد کرد

«Bioware» هم‌اکنون شدیدا مشغول کار بر روی جدیدترین نسخه از سری «Mass Effect» است، اما با وجود آنکه این عنوان یک پروژه بسیار بزرگ به حساب می‌آید، این شرکت در حال ساخت یک IP جدید نیز هست. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

 

با وجود اینکه ما مدتی است از این موضوع با خبر هستیم، شرکت «EA» ادعا کرده که به زودی همگان از ماهیت این سری مرموز خبردار خواهند شد.

 

سایت «GameIndustry» به تازگی در مصاحبه با مسئول اجرایی «EA Studios»، آقای «پاتریک سودرلوند»، از ایشان پرسیده که آیا IPهای جدیدی از این شرکت در دنیای «Star Wars» اتفاق افتاده یا نه، که ایشان چنین این سوال را جواب دادند.

 

«ما تصمیم گرفتیم تا دو عدد از بهترین تیم‌های سازنده خود از کل اکوسیستم (شرکت EA) را برداشته، و آن‌ها را بر روی «استار وارز» قرار دهیم. آن‌ها می‌توانستند در غیر این صورت بر روی یک IP جدید کار کنند، اما این موقعیت برای ما به عنوان یک شرکت، و برای تیم‌های سازنده‌مان، اینکه چه چیزهایی می‌توانیم در آن چارچوب بسازیم… هر کسی که بر روی آن کار می‌کند، بسیار خوشحال است. این جنبه بسیار مهمی است. اگر آن‌ها (سازندگان) خوشحال باشند، اگر انگیزه داشته باشند، اگر واقعا از کاری که انجام می‌دهند لذت ببرند، محصولات بهتری ساخته خواهد شد.»

 

هرچند ایشان سخنان خود را چنین ادامه می‌دهند.

 «ما در مورد این موضوع که «Bioware» در حال کار بر روی یک IP جدید است بسیار صریح بوده‌ایم، و ما در آینده نه چندان دور می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم.»

 

«مس افکت: اندرومدا» قرار است مارچ ۲۰۱۷ برای PS4، رایانه‌های شخصی و Xbox One منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا