اخبار بازی

شروع ثبت بازی برای حضور در جشنواره IMGA MENA

سومین دوره از جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (IMGA MENA) شروع به پذیرش آثار بازی‌سازان این منطقه کرده است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌سازان ایرانی نیز می‌توانند تا 9 شهریورماه امسال که به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار تعیین شده در این جشنواره بین‌المللی شرکت کنند.
براساس آنچه سایت رسمی جشنواره اعلام کرده است، 24 شهریورماه پس از بررسی آثار شاهد اعلام نامزدها خواهیم بود و ابتدای آبان‌ماه نیز مراسم اهدای جوایز برگزار خواهد شد.
باید این نکته را مد نظر داشته باشید که تنها بازی‌هایی که پس از ماه می سال میلادی 2017 (حدودا اواسط اردیبهشت 96 به بعد) منتشر شده‌اند یا قرار است در آینده منتشر شوند در این جشنواره پذیرفته می‌شوند، به این ترتیب اگر بازی ساخته شده پیش از این تاریخ انتشار یافته نمی‌توانید اثر خود را برای IMGA ارسال کنید.
جشنواره IMGA قدیمی‌ترین رقابت سالانه میان بازی‌های ساخته شده برای پلتفرم موبایل است و آثار شاخص این حوزه را ارزیابی می‌کند. این جشنواره از سال 2016 بخشی مخصوص به خاورمیانه و شمال آفریقا راه‌‌اندازی کرده و بازی‌های ایرانی نیز در دو دوره قبلی شرکت در این جشنواره عملکرد موفقی از خود نشان داده‌اند.
سال گذشته در مقطعی کشور ایران و همچنین بازی‌های ثبت شده از سوی بازی‌سازان ایرانی از این جشنواره حذف و با پیگیری‌های مکرر به حالت اولیه بازگشت و همچنان بازی‌سازان ایرانی نیز می‌توانند طبق قوانین این جشنواره، در آن شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا