اخبار بازی

شایعه: Monolith در حال کار بر روی The Hobbit

بنابر اخبار موجود شرکت Monolith سازنده ی عناوین تحسین شده ای چون F.E.A.R و Condemned در حال ساخت بازی رایانه ای اقتباس سینمایی پیتر جکسون از اثر معروف تالکین The Hobbit است. طبق این شایعه که توسط فردی در Twitter افشا شده است، Warner Bros این وظیفه را برای تولید یک محصول سطح بالا به Monolith واگذار کرده است.

آخرین اقتباس بر اساس دنیای تالکین در بازی های رایانه ای مربوط به اثر سال پیش SnowBlind می شود. War in the North علی رغم انتظارات بالا نتوانست چه در فروش و چه در نظر منتقدین به موفقیت قابل توجهی برسد.

همچنین آخرین ساخته ی Monolith که یک شوتر آنلاین با نام Gotham City Imposters است، سال قبل توسط Warner Bros منتشر شده که به نظر می رسد در دراز مدت می تواند به یکی از عناوین موفق این ژانر تبدیل شود. باید دید آیا استودیوی مشهور Monolith که در سالیان گذشته نیز شاهکارهایی چون سری NOLF را در کارنامه دارد پس از کم کاری چندسال اخیرش و البته کنسل کردن پروژه ای مربوط به دنیای Batman می تواند با ساخت اثری در خور نام The Hobbit بازگشتی موفق به سطح اول این صنعت داشته باشد یا نه و آیا این شایعه به حقیقت می پیوندد؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا