اخبار بازی

شایعه: معرفی Xbox Lite در E3 2013 توسط مایکروسافت

طبق شایعات جدیدی که از سایت CVG به بیرون درز کرده است، به نظر می رسد قرار است مایکروسافت در نمایشگاه E3 2013، مدل جدیدی از کنسول Xbox را تحت نام Lite برای سال 2013 روانه ی بازارهای جهانی کند.

چند هفته پیش نیز شایعاتی مبنی بر رونمایی از کنسول جدید مایکروسافت در ماه June و در لس آنجلس شده بود ولی مایکروسافت به محض شنیدن این خبر، صحت آنرا رد کرد و آن را شایعه خواند. این منبع در ادامه ی صحبتهای خود اعلام کرد که قرار است سخت افزار این کنسول همانند Apple TV باشد که قیمتی حدود £100/$100 دارد و علاوه بر قابلیتهای حال حاظر Kinect، امکانات جدیدی را دارا باشد و قابلیتهای جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.

این منبع همچنین در ادامه اعلام کرد که این خبر را از یکی از کارکنان شرکت مایکروسافت دریافت کرده است و گفت که قرار است کایکروسافت پس از عرضه ی Lite، برای کنسول نسل بعد مایکروسافت تصمیم گیری کند. این منبع همچنین گفت که مایکروسافت برای نسل بعدی خود سورپرایزهای ویژه ای دارد که در سال 2015 مشخص خواهند شد. سخت افزار نسل بعدی کنسول مایکروسافت بسیار قوی خواهد بود و نسل بعدی Kinect همراه با پیشرفتهای چشمگیر و یک سورپرایز ویژه در سال 2015 معرفی خواهند شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا