اخبار بازی

شایعه: سرویس PlayStation Now به زودی بر روی کامپیوتر های خانگی

وب سایت فرانسوی GameKult در گزارش اخیر خود مدعی شده است که سرویس PlayStation Now به زودی بر روی کامپیوتر های خانگی در دسترس قرار خواهد گرفت. این سرویس ابتدا در کشور های بلژیک، هلند و انگلستان و به فاصله یک هفته پس از آن در کشور های آمریکا و کانادا در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. برای استفاده هر چه بهتر از این سرویس به رایانه ای حداقل با سیستم عامل ویندوز 7 و سرعت اتصال به اینترنت معادل 5 مگابایت به همراه کنترلر مناسب احتیاج خواهید داشت. انتظار میرود در تاریخ 23 آگوست اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار گیرد.

 

سرویس PlayStation Now در سال 2014 به عنوان یک سیستم ابری مخصوص بازی ها (Cloud Gaming) به منظور دسترسی به تعدادی از بازی های اورجینال PlayStation 3 و همچنین با امکان پشتیبانی از سایر پلتفرم ها در آینده معرفی گردید. در حال حاضر کاربران با اشتراک در این سیستم میتوانند به تمام بازی های مشخص شده برای این سرویس دسترسی پیدا کرده و از آن ها استفاده نمایند.

 

این سرویس در حال حاضر عناوین بزرگی مانند Assassin’s Creed، Final Fantasy XIII و دنباله  آن، سری BioShock ، God of War، سه گانه آنچارتد و عناوین بیشمار دیگری را در اختیار کاربران قرار میدهد.

 

تا اعلام رسمی این خبر از جانب سونی، میبایست کمی صبر کرد.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا