اخبار بازی

شایعه: تاریخ انتشار دموی رایگان Forza Horizon 3 لو رفت

تاریخ انتشار دموی رایگان بازی مورد انتظار Forza Horizon 3 به لطف کیوسکی در پرستون انگلستان، لو رفت. کاربری در سایت NeoGAF با انتشار تصویری از یک کیوسک [وابسته به خرده‌فروشی در پرستون انگلستان] که به تبلیغ بازی Forza Horizon 3 پرداخته، تاریخ انتشار این دموی آزمایشی را اعلام کرد.

بر طبق این گزارش، پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی این بازی در اواخر ماه سپتامبر، دموی رایگانی از آن در تاریخ 22 شهریور ماه [12 سپتامبر میلادی] منتشر خواهد شد. مایکروسافت هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که آیا برنامه‌ای برای عرضه‌ی نسخه‌ی دمویی برای این بازی را دارد یا خیر، که به موجب آن باید این گزارش را به عنوان شایعه در نظر بگیریم. نسخه‌ی قبلی این سری ریسینگ محبوب [Forza Horizon 2] که دو سال پیش منتشر شده دارای دمویی با محتوای مناسب از بازی نهایی بود. با این حال این امکان وجود دارد که مایکروسافت همچین برنامه‌ای برای این نسخه نداشته باشد که باید منتظر اعلام رسمی آن باشیم.

در صورت حقیقی بودن این گزارش این احتمال وجود دارد که این نسخه به عنوان پیش نمایشی از مناطق این بازی [در استرالیا] و برخی ماشین‌های موجود در بازی برای علاقه‌مندان منتشر شود که با تجربه‌ی آن بیشتر با Forza Horizon 3 آشنا شوند.

بر خلاف قسمت‌های قبلی این سری، Forza Horizon 3 برای رایانه‌های شخصی [Windows 10] نیز در کنار Xbox One در قالب برنامه‌ی Xbox Play Anywhere منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا