اخبار بازی

شایعه انتشار Kingdom Hearts 3 برای Nintendo NX رد شد

پیش از این تصویری از لیست شدن بازی Kingdom Hearts 3 برای Nintendo NX در فروشگاه EB Games در سطح اینترنت منتشر شد که باعث به وجود آمدن شایعه‌ی انتشار این بازی برای کنسول رونمایی نشده‌ی نینتندو شد. اما با اظهار نظر جدید EB Games مشخص شده که این تصویر فیک و ساختگی از سوی فردی ناشناس است.

در آن زمان [انتشار شایعه مورد بحث]، وب‌سایت Destructoid با انتشار تصویری که در آن بازی مورد انتظار Kingdom Hearts 3 در کنار پلتفرم‌های مقصد تائید شده‌اش یعنی PS4 و Xbox One، برای کنسول جدید نینتندو نیز که با اسم رمز Nintendo NX شناخته می‌شود در وب‌سایت فروشگاه EB Games فهرست شده بود. شایعه‌ای مسرت بخش برای هواداران که البته بتازگی تکذیب شده است.

بخش استرالیای EB Games با انتشار توییتی که در جواب یکی از طرفداران ارسال کرده ، این شایعه را رد کرد: "سلام به همگی! این آیتم هرگز در فروشگاه ما برای پیش خرید کردن موجود نبوده است. من حدس می‌زنم که آن تصویر [با Photoshop] دستکاری شده است."

آن‌ها تائید کردند که این آیتم هیچ‌گاه در فروشگاه‌شان قرار نداشته که اقدام به حذف آن کنند. بنابراین بنظر می‌رسد آن تصویر تنها برای ایجاد هیجان در دل هواداران این بازی ساخته و انتشار یافته است.

شرکت Square Enix نیز تاکنون در این مورد اظهار نظری نکرده است. ضمن اینکه در نمایشگاه E3 امسال نیز به نمایش این بازی نپرداخت و دلیل آن را تمرکز بیشتر بر روی Kingdom Hearts 2.8 اعلام کرده بود.

نینتندو پیش از این تائید کرده است که کنسول Nintendo NX در ماه مارس 2017 میلادی [اسفند 95/فروردین 96] منتشر خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا